پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 77024
منبع : خبرگزاری فارس

نگاه به بیرون مسوولان بر مشکلات اقتصادی کشور دامن می‌زند

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: نگاه به بیرون مسوولان مشکلاتی را برای کشور و اقتصاد ایجاد کرده است که باید نگاه‌ها در این زمینه عوض ‌شده تا بتوانیم قله‌های موفقیت را بیش از پیش فتح کنیم.
نگاه به بیرون مسوولان بر مشکلات اقتصادی کشور دامن می‌زند
نگاه به بیرون مسوولان بر مشکلات اقتصادی کشور دامن می‌زند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج کارگری کشور، با اشاره به باقی ماندن شعار ما نمی‌توانیم در ذهن برخی از مردم که متاثر از تفکرات قبل از انقلاب است اظهار کرد: اینکه نمی‌تواند حتی سوزن بسازد اذهان مردم را تخریب کرده و از بسیج کارگری این انتظار می‌رود که در کنار شعارهای سال رهبر انقلاب برای حمایت از کالاهای ایرانی، تحقق شعار «ما می‌توانیم» را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه بسیج تمام اقدامات خود را در راه رضای خدا انجام می‌دهد و در صدر نقش‌آفرینی‌ها در کشور است افزود: در سیل اخیر با آن که روحانیون با عمامه حضور داشته ولی باز هم حرکات خودجوش و بسیج مردم بسیار نمایان بود.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه کشور در جنگی تمام‌ عیار اقتصادی قرار گرفته که باید در کنار مقابله با آن سایر بخش‌های جنگلی و دفاعی خود را هم تقویت کند تصریح کرد: دشمنان با چراغ سبز برخی داخلی‌ها در جنگی اقتصادی و حساس با کشور قرار دارند و احساس می‌کنند می‌توانند بین مردم و نظام تقابل ایجاد کنند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت روحیه دشمن‌شناسی بین مردم برای خنثی‌سازی توطئه‌ها گفت: هنوز منویات رهبر انقلاب در خصوص تولید و حمایت از کالای ایرانی جدی گرفته نشده و نگاه به بیرون مسوولان مشکلاتی را برای کشور و اقتصاد ایجاد کرده است که باید نگاه‌ها در این زمینه عوض ‌شده تا بتوانیم قله‌های موفقیت را بیش از پیش فتح کنیم.

حسینی بوشهری حضور دلسوزانه و مستمر بسیج در تمام عرصه‌ها را کارساز ومهم دانست و افزود: بسیج در محیط کارخانه و تولید باید نقش دیده‌بانی داشته باشد تا دشمنان نتوانند نگاه سوء به آن داشته باشند.

وی مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را امری ضروری خواند و تصریح کرد: با این کار دیگر جوانان منتظر تعطیلی میز و جایگزینی خود بر آن نمی‌نشینند و همین موضوع سبب پیشرفت آنان می‌شود.

امام جمعه قم اظهار کرد: باید فرهنگ کار و تلاش بیش از پیش بین جوانان تقویت شود و از دوران دبستان با مهارت‌آموزی دانش‌آموزان با ارزش کار و تولید داخل آشنا شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxyea.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما