پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 77025
منبع : خبرگزاری فارس

ساماندهی و آموزش بیش از 2500 کارگر بسیجی در کشور

قم نيوز : رئیس سازمان بسیج کارگری کشور از ساماندهی و آموزش بیش از 2500 کارگر بسیجی در کشور خبر داد.
ساماندهی و آموزش بیش از 2500 کارگر بسیجی در کشور
ساماندهی و آموزش بیش از 2500 کارگر بسیجی در کشور
به گزارش قم نیوز علی حسین رعیتی‌فرد ظهر امروز در دیدار آیت‌الله علوی گرگانی، تلاش دشمن در تحریم‌های اخیر را در راستای تضعیف جامعه کارگری دانست و اظهار کرد: اقداماتی را در زمینه افزایش بهره‌وری و تولید در کشور انجام داده‌ایم؛ در بیش از 2 هزار و 500 واحد صنعتی بزرگ کشور، کارگران بسیجی با ترویج فرهنگ کار و تلاش، وجدان کاری، بهبود وضعیت تولید و افزایش بهره‌وری ساماندهی شده و آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح «ایران یار» از سال گذشته برای حمایت از تولید داخل گفت: در سال 97 بیش از 300 هزار دانش‌آموز کشور از صنایع تولیدی کشور برای آشنایی با کالاها تولید داخل و توانمندی‌های صنعتی نظام بازدید کردند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور فرهنگ‌سازی در استفاده از کالاهای ایرانی در بین نسل آینده کشور را امری ضروری خواند و با تاکید بر اینکه بیش از هزار و 600 مدیر واحدهای صنعتی بزرگ با حضور در مدارس توانمندی و پیشرفت‌های صنعتی کشور را در بین دانش‌آموزان تشریح و تبیین کرده‌اند خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال این است که تصویری فقیر و عقب‌مانده را از کشور ما در جامعه بین‌الملل منعکس کند.

وی با تاکید بر اینکه توانمندهای صنعتی کشور باید به ‌صورت و اشکال مختلف به ‌درستی برای مردم تبیین شود اظهار کرد: تعطیلی هر کارخانه و از دست رفتن اشتغال در جنگ اقتصادی به حکم از دست رفتن یک سنگر و خاک‌ریز است، کارخانه‌ها و کارگران در جنگ اقتصادی امروز کشور در خط مقدم قرار دارند.

رعیتی فرد با بیان اینکه باهمت جهادی و روحیه بسیجی می‌توان از گردنه‌های سخت اقتصادی با موفقیت عبور کرد اظهار کرد: با روحیه بسیجی می‌توان حجم فعالیت‌های اقتصادی کشور را در سطح منطقه افزایش داد، جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و حفظ اشتغال موجود هدف نخست سازمان بسیج کارگری کشور از اجرای فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamwn0.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما