کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد آیت‌الله سبحانی از تردد خطرآفرین موتورسیکلت‌سواران در قم

خبرگزاری فارس , 5 ارديبهشت 1398 ساعت 17:01

یکی از مراجع تقلید گفت: تعداد موتورسیکلت سوارها در قم بسیار زیاد است و در عین اینکه به قانون توجهی ندارند به فکر سلامت خود و دیگران نیز نیستند.


به گزارش قم نیوز آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با تاکید بر اینکه پیشگیری همواره برتر از درمان است توجه به این مساله را در جامعه امری ضروری عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در این زمینه دارند و باید مردم را نسبت به اهمیت توجه به سلامت سوق داده و با دعوت از متخصصان در برنامه‌های خود، مباحث مربوط به سلامت جسم و اهمیت توجه به تغذیه را آموزش دهند.

وی به وضعیت موتورسیکلت سواران در قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به عدم رعایت قانون توسط این افراد تصریح کرد: تعداد موتورسیکلت سوارها در قم بسیار زیاد است و در عین اینکه به قانون توجهی ندارند به فکر سلامت خود و دیگران نیز نیستند.

این مرجع تقلید با اشاره به تردد خطرساز موتورسواران در معابر و مشکلاتی که در پی آن به وجود می‌آید خاطرنشان کرد: هر چه می‌توانیم باید در زمینه تامین سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌ها تلاش کنیم و بدانیم که عقل سالم در بدن سالم بوده و شرط خدمت به مردم نیز، داشتن بدنی سالم است.

وی گفت: قند و نمک به عنوان دو ماده غذایی که این روزها بسیار استفاده می‌شود، باید از سفره مردم برچیده شود چرا که اثرات بسیاری مخربی در سلامتی انسان‌ها دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77027

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77027/انتقاد-آیت-الله-سبحانی-تردد-خطرآفرین-موتورسیکلت-سواران-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir