پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : 77029
منبع : خبرگزاری فارس

پيام قم در يك قدمي ليگ برتر فوتبال ايران

قم نيوز : تيم فوتبال پيام قم با كسب سه امتياز از جدال با يكي از دو رقيب تبريزي حاضر در مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ زير 15 سال فوتبال ايران در آستانه صعود به ليگ برتر قرار گرفت.
پيام قم در يك قدمي ليگ برتر فوتبال ايران
پيام قم در يك قدمي ليگ برتر فوتبال ايران
به گزارش قم نیوز تیم آینده‌دار پیام قم در حالی به یک قدمی لیگ برتر فوتبال نونهالان زیر 15 سال باشگاه‌های کشور رسیده که مرحله نخست را در قم میزبانی کرد و به عنوان یکی از دو تیم برتر مجوز صعود به جمع تیم‌های حاضر در مرحله نهایی را به دست آورد اما حالا در تبریز با حریفان خود رقابت می‌کند.

این تیم متشکل از نخبه‌ها و استعدادهای فوتبال قم که محصول آکادمی باشگاه پیام محسوب می‌شوند در مرحله نهایی رقابت‌های این فصل با تیم‌های دبیری تبریز، سرپل ذهاب کرمانشاه و تراکتورسازی تبریز دیدار می‌کند، بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای در شهر تبریز برگزار می‌شود و روز پایانی آن از حساسیت فوق‌العاده زیادی برخوردار است.

فوتبالیست‌های پیام قم در نخستین دیدار خود به مصاف تیم سرپل ذهاب کرمانشاه رفتند و بعد از تساوی با یک امتیاز میدان را ترک کردند، اما دومین مسابقه آنها برابر یکی از دو نماینده تبریزی حاضر در این گروه یعنی دبیری تبریز برگزار شد و با برتری قاطع سه بر صفر به سود تیم پیام قم تمام شد.

نماینده فوتبال قم در سومین و آخرین بازی خود باید رو در روی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار بگیرد، تیمی که همانند پیام شرایط بسیار خوبی برای راهیابی به لیگ برتر دارد ولی جدال پیام با این تیم مشهور شمال غرب ایران برای قرار گرفتن در صدر و کسب مقام قهرمانی دارای حساسیت فوق‌العاده بالا است.

همزمان با بازی‌های پیام قم در تبریز، تیم عرفان گستر دیگر نماینده استان قم در مرحله نهایی لیگ فوتبال نونهالان زیر 15 سال پسران ایران در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی میزبان رقبای خود است و این تیم نیز شرایط مطلوبی برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر باشگاه‌های کشور دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceo78f.jh8fwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما