شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 77053
منبع : خبرگزاری فارس

ذاکریان:ایجاد دوربرگردان در شهر کارشناسی شده است

قم نيوز : معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم گفت: تصمیمی که در شورای ترافیک اتخاذ شده این است که میدان‌ها و تقاطع‌های سطح شهر به ندرت به‌صورت کامل مسدود شوند و حتی الامکان بسته شدن آن‌ها به‌صورت موقت انجام شود.
ذاکریان:ایجاد دوربرگردان در شهر کارشناسی شده است
ذاکریان:ایجاد دوربرگردان در شهر کارشناسی شده است
به گزارش قم نیوز علیرضا ذاکریان در پاسخ به سوژه مردمی ثبت‌شده با عنوان «دوربرگردان‌هایی که بلوارهای شهر قم را میزبان ترافیک کرده‌اند!» اظهار کرد: تصمیمی که در شورای ترافیک اتخاذشده این است که میدان‌ها و تقاطع‌های سطح شهر به‌ندرت به‌صورت کامل مسدود شوند و حتی‌الامکان بسته شدن آن‌ها به‌صورت موقت انجام شود.

وی ادامه داد: برخی میدان‌ها در سطح شهر هستند که در طول 24 ساعت بیشتر از 20 تا 22 ساعت به سهولت در آن‌ها تردد صورت می‌گیرد و در همان چندساعتی که پیک ترافیکی دارند به‌صورت موقت بسته می‌شوند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: به‌عنوان نمونه میدان جهاد فقط در ساعات پیک با مانع موقت بسته می‌شود و در سایر ساعات قابل‌استفاده است و تردد در آن به‌صورت کامل جریان دارد.

ذاکریان با اشاره به اینکه در برخی نقاط ترافیک واقعاً آزاردهنده است و با ایجاد دوربرگردان تداخل حل‌شده و ترافیک روان‌تر می‌شود، ابراز کرد: تصمیم‌گیری در خصوص بسته شدن موقت یا دائم میدان‌ها و تقاطع در شورای ترافیک استان که نمایندگان دستگاه‌های مربوطه در آن شرکت می‌کنند صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbfgbz.rhbzspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما