شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 77066
منبع : خبرگزاری تسنیم

خسته مثل هیئت فوتبال قم؛ خروجی نزدیک به «صفر»

قم نيوز : حال‌ و روز این روزهای هیئت فوتبال قم شبیه یک شخص خسته و از پا افتاده است که میل به انجام کاری نداشته و هیچ خروجی مناسبی هم برای آن وجود ندارد.
خسته مثل هیئت فوتبال قم؛ خروجی نزدیک به «صفر»
خسته مثل هیئت فوتبال قم؛ خروجی نزدیک به «صفر»
به گزارش قم نیوز تیم ملی فوتسال زیر 20سال کشورمان در حالی به تورنمنت چهارجانبه چین تایپه اعزام شد که در ترکیب این تیم هیچ فوتسالیستی از قم حضور ندارد.

رشته ورزشی فوتسالی که با آمدن نام آن قمی‌ها مدعی پرورش استعدادهای فراوان در آن بوده و هستند که البته در سال‌های اخیر بسیار منفعل بوده است.

 همچنین روزهای گذشته اسامی 50فوتبالیست زیر 14سال جهت حضور در اردوی تیم ملی اعلام شد که باز هم سهم قمی‌ها در این رده سنی عددی برابر صفر بود. از سوی دیگر پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان هم اسامی 27بازیکن را به اردوی جدید این تیم اعلام کرد که آنجا هم نماینده‌ای نداریم.

در حالی مدیریت کریم بهرامی در هیئت فوتبال هفت‌ ساله شده است که تاکنون خروجی مناسبی از این هیئت به چشم نخورده و به نظر می‌رسد فوتبال و فوتسال پایه برای قمی‌ها بی‌معناست.

کانال اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال هم همچنان در خواب زمستانی است و این روزها به‌کلی تعطیل است و در مجموع به جز کمیته‌های داوران، آموزش و مسابقات این هیئت که نسبتاً فعال هستند و کمیته فوتسال که می‌توان به آن نگاهی ویژه داشت، باید هیئت فوتبال را دارای سیستمی منفعل، بی‌اعتبار و بدون نفوذ و برخی اتاق‌های آن را صرفاً پاتوقی برای دور هم‌نشینی‌های عصرانه دانست

در حالی‌ که گفته می‌شد تا پایان فروردین‌ماه تکلیف نماینده قم در لیگ برتر فوتسال مشخص می‌شود و کشمکش‌های عجیب و بی‌ارزش با وساطت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خاتمه می‌یابد اما همچنان وضعیت نماینده فوتسال قم در لیگ برتر مشخص نیست و هیچ‌ کسی هم پاسخ شفافی نمی‌دهد.

تا آغاز لیگ برتر زمان زیادی نمانده و تمامی تیم‌ها در تدارک یک آماده‌سازی منظم و حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها هستند و همچنان تیم چهارم فصل گذشته با مشکلاتی که می‌توان نام «بچه‌گانه» را بر آن گذاشت بلاتکلیف است. در این روزها اخبار غیرموثقی به گوش می‌رسد و در حال دهان‌به‌دهان شدن است اما از اخبار رسمی آن هم برای یک تیم لیگ برتری هیچ خبری نیست.

وضعیت فوتبال قم قرمزتر از همیشه است، قطعاً این حالت منفعل ضربه محکمی به این رشته وارد می‌کند که تا سالیان متمادی نتوان جبران کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvxde.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما