چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : 7710

آمادگی مجموعه ورزشی یادگار امام برای حضور بازرسان AFC

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مجموعه ورزشی 15 هزار نفری یادگار امام قم از آمادگی کامل این باشگاه برای پذیرایی از بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
آمادگی مجموعه ورزشی یادگار امام برای حضور بازرسان AFC
به گزارش قم نیوز، توحید محمدی امروز اظهار کرد: اقدامات لازم برای کسب این آمادگی بلافاصله پس از اطلاع از زمان حضور ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران آغاز شد و طی آن تلاش کردیم تمام نیازهای ضروری که قطعا مورد نظر ناظران AFC هست را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مسائل و مواردی که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا بر روی آن تاکید دارند، موضوع ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران است که خدا را شکر از این بابت با داشتن مجموعه بزرگ و مجهز ورزشی یادگار امام صبا یکی از تیم‌های معتبر لیگ برتر است.

مدیر مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم ابراز داشت: در واقع از سال ۸۷ که تیم فوتبال صبای قم نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا بود، تلاش و تکاپوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام سبب شد تا این ورزشگاه به بهترین شکل ممکن آماده بازی‌های لیگ قهرمانان شود.

وی تصریح کرد: در همان زمان ناظران و بازرسان AFC رضایت کاملی از نحوه برگزاری بازی‌های صبای قم در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا داشتند و بعد از آن نیز هر نیازی که در راستای تکمیل و آماده سازی این ورزشگاه احساس شده است، به موقع از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برطرف شد.

محمدی اظهار داشت: جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه، اتاق کنفرانس خبری، نور ورزشگاه و حتی مسیر منتهی به ورزشگاه به شکل مطلوبی آماده شده است تا در روز حضور ناظران و بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا دغدغه خاطری نداشته و با آمادگی کامل از آنها پذیرایی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مهلت سه ساله کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران برای برآورده کردن خواسته‌های AFC بیان داشت: یکی از مهم‌ترین نکات مورد تاکید این کنفدراسیون در خصوص تیم‌های باشگاهی کشورهای قاره آسیا این است که تا باشگاه‌ها باید پروانه فعالیت تجاری داشته باشند.

مدیر مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم تاکید کرد: این موضوعات تنها مختص ایران و باشگاه‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان نیست بلکه شامل تمام کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌شود و ارتباط مستقیم به تعداد سهمیه کشورهای مختلف در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

وی عنوان داشت: خوشبختانه قم و باشگاه صبا از هر نظر آمادگی خوبی برای حضور بازرسان AFC دارند و تلاش ما این بوده است که امکانات و شرایط بر اساس آیتم‌های مورد نظر بازرسان آماده شود و بتوانیم در موقع حضور آنها، نگرانی خاصی نداشته باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه وارد کشورمان می‌شوند و از امکانات و تجهیزات تمام باشگاه‌های لیگ برتر و حتی دسته اول جام آزادگان نیز بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcg.q9urak9uzpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما