يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 77115
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی با شش غرفه در نمایشگاه کتاب

قم نيوز : مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی از حضور فعال این دفتر با شش غرفه در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی با شش غرفه در نمایشگاه کتاب
حضور فعال دفتر تبلیغات اسلامی با شش غرفه در نمایشگاه کتاب
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حمید نوروزنژاد تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی نهادی حوزوی، انقلابی، تبلیغی و علمی است که با ایفای نقش واسط فعال میان حوزه های علمیه و نیازهای دینی مردم و نظام اسلامی به تبیین و گسترش باور، بینش و ارزش های اسلامی و انقلابی و تعمیق و توسعه دانش و معرفت اسلامی می پردازد.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هرساله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور بالنده و موثر دارد و امسال نیز با شش غرفه در این نمایشگاه حضور یافته است.
 

*پاسخگویی به سوالات دینی در نمایشگاه کتاب

مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فعالیت غرفه روابط عمومی این دفتر در روبروی درب ۱۹ شبستان گفت: از جمله غرفه های این دفتر که هرساله مورد استقبال عموم مردم و بویژه جوانان قرار می گیرد، غرفه مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی است که با درک نیازهای جامعه و مطالبات مردم در زمینه مسائل دینی تشکیل شده است و در کنار غرفه روابط عمومی دفتر قرار گرفته است.
 

*حضور بوستان کتاب در دو بخش نمایشگاه کتاب
وی بیان داشت: همچنین علاقه مندان موسسه بوستان کتاب” پرافتخار ترین ناشر کشور نیز می توانند جهت بازدید از این غرفه و تهیه کتب به درب ۱۳ شبستان، ابتدای راهروی ۳  مراجعه کنند، و غرفه کتب کودک این موسسه نیز در سالن کودک و نوجوان غرفه ۳۰ واقع شده است.
 

*ارائه آثار فارسی و عربی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه
حجت الاسلام نوروزنژاد گفت: بخش فارسی نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در شبستان راهروی ۲۵ غرفه ۱۷ و بخش عربی این انتشارات نیز در سالن ناشران بین الملل بخش عربی غرفه ۵۳i قرار دارد که هر روز یکی از اهالی قلم در غرفه مذکور حضور دارد.
 

*حضور نشر دیجیتال پژوهان در نمایشگاه کتاب
وی گفت: نشردیجیتال این پژوهشگاه از دیگر مراکز و بخش های فعال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است که علاقه مندان برای ارتباط با مسئولین این انتشارات نیز می توانند به درب ۱۳ شبستان، ابتدای راهروی ۳ مراجعه کنند.
سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه با "شعار خواندن توانستن است" در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود و از  از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای عموم علاقه مندان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcam6n0.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما