سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 77166
منبع : خبرگزاری تسنیم

تمام معوقات فرهنگیان در قم پرداخت شد

قم نيوز : استاندار قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکلی ازنظر معوقات و مطالبات فرهنگیان وجود نداشته و تمام معوقات سال گذشته فرهنگیان پرداخت‌شده است.
تمام معوقات فرهنگیان در قم پرداخت شد
تمام معوقات فرهنگیان در قم پرداخت شد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نخستین جلسه شورای آموزش‌وپرورش که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای تکریم مقام معلم باید دستگاه‌های مختلف تا حد امکان از ظرفیت‌های مادی و معنوی خود استفاده کنند.

وی افزود: حضور مسئولان استانی در مدارس باید همراه با تمام ملاحظات صورت بگیرد، مراسم و برنامه‌های تقدیر از مقام معلمان و دانش‌آموزان نباید به بهای تضعیف جایگاه معنوی و عزت‌نفس معلمان بینجامد.

استاندار قم با مطلوب دانستن وضعیت کلی استان در مسئله آموزش‌وپرورش گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مشکلی ازنظر معوقات و مطالبات فرهنگیان وجود نداشته و تمام معوقات فرهنگیان تا قبل از پایان سال گذشته پرداخت‌شده است.

سرمست تأکید کرد: انتظار می‌رود شورای شهر و شهرداری برنامه‌های ویژه روز معلم در مناطق حاشیه شهر، بخشداری و دهیاری‌ها در سطح روستا، اتاق اصناف و تشکل‌های صنفی در مرکز شهر و آموزش‌وپرورش نیز در سطح نواحی برنامه‌های ویژه‌ای در امر تکریم مقام معلم انجام دهند.

وی ابراز کرد: در جامعه‌پذیری، تکمیل شخصیت و یادگیری معلمان نقش بیشتری حتی نسبت به خانواده‌دارند، نقش معلم در مسائل تربیتی بی‌بدیل است، در سیاست‌گذاری‌های استانی باید حقوق معلمان مورد اهتمام قرارگرفته و سهم آن‌ها به‌درستی پرداخته شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: تکریم معلمان باید از وضعیت نمایشی و ظاهری خارج‌شده و به مطالبات آن‌ها به‌صورت جدی توجه شود، نقش معلم در طول عمر وزندگی همراه یک فرد بوده و اثرگذاری‌های آن هرگز از جان و اندیشه دانش‌آموزان خارج نمی‌شود.

سرمست با اشاره به اهمیت کار معلمی گفت: معلمان در حقیقت کار والدین را انجام داده و از این منظر از درصد اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است، استان قم از برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی مهارت‌های هنری هنرستان‌های کاردانش کشور حمایت می‌کند.

سرمست مشکلات زیرساختی هنرستان‌های استان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: هنرستان‌های استان ازنظر تجهیزات دچار ضعف هستند که امید می‌رود از رهاورد این جشنواره بخشی از مشکلات زیرساختی هنرستان‌های استان برطرف شود.

قائم‌مقام شهردار قم نیز تأکید کرد:  اردوگاه 15 خرداد با مساحت 30 هکتاری یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های کشور بوده که مبحث فضای سبز، آسفالت و جدول‌کشی آن توسط شهرداری قم انجام می‌شود.

سید ابراهیم معتمدی تصریح کرد: در حال حاضر مشکل روشنایی مهم‌ترین مشکل اردوگاه 15 خرداد بوده که اگر این مسئله مرتفع شود این اردوگاه عملاً آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/  113
https://qomnews.ir/vdcg3q9u.ak9u34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما