سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 77173
منبع : خبرگزاری تسنیم

 مساجد از جدل‌های سیاسی و جناحی دور شود

قم نيوز : فرماندار قم گفت: مساجد را از نظر سیاسی و جناحی پاکیزه نگه‌داریم و از هرگونه دخالت مساجد در اموری که نتایج منفی به دنبال دارد به‌صورت جدی بپرهیزیم.
مساجد از جدل‌های سیاسی و جناحی دور شود
مساجد از جدل‌های سیاسی و جناحی دور شود
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در نخستین نشست فصلی فعالان مساجد شهر با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است و باید تلاش کنیم تا هر چه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را برگزار کنیم اظهار داشت: تلاش‌های زیادی برای ناامید کردن مردم صورت می‌گیرد و از بحث‌های سیاسی و اختلافی که به وحدت کلمه کشور لطمه می‌زند باید دوری کرد.

وی افزود: مساجد را از لحاظ سیاسی و جناحی پاکیزه نگه‌داریم و از هرگونه دخالت مساجد در اموری که نتایج منفی به دنبال خواهد داشت، به‌صورت جدی پرهیز کنیم.

حیدری با بیان اینکه توجه به مساجد از سوی شورای شهر و شهرداری قم نشانه تعهد و تدین مدیریت شهری است، تصریح کرد: بررسی وضعیت فرهنگی قم نسبت به شهرهای دیگر حاکی از آن است که از شرایط مناسبی برخوردار است و نباید بانک اطلاعات نظام را از نقاط ضعف مردم پر کرد.


 وی با انتقاد از اینکه عده‌ای در پی شمارش و افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی هستند، گفت: نقاط مثبت جامعه را هم ببینیم و مساجد باید در امور اجتماعی و فرهنگی نقش فعالی ایفا کنند که خوشبختانه سازمان فرهنگی، ‌هنری، ورزشی شهرداری قم فرصت را برای آن‌ها فراهم کرده است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه باید حتی در قیمت اجناس و املاک، شهر قم الگو شود، اضافه کرد: این توقع در حوزه فرهنگ نسبت به قم، چندین برابرِ تمام کشور است.

حیدری با اشاره به اینکه با اخلاص‌ترین، صادق‌ترین، شجاع‌ترین و خدوم‌ترین افراد در جنگ تحمیلی مسجدی‌ها بودند اظهار داشت: بعد از جنگ خلائی ایجاد شد و افراد فرصت‌طلبی رخنه در نظام کردند که در پی ایجاد شکاف و اختلاف در وحدت و یکپارچگی مردم با مسئولان نظام هستند.

انتهای پیام/ 113
https://qomnews.ir/vdcexz8f.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما