سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 77185
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص):

دولت زمینه تقویت نشر دیجیتال در کشور را فراهم کند

قم نيوز : عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص) تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و گرانی کاغذ لازم است که دولت زمینه تقویت نشر دیجیتال را فراهم نماید.
دولت زمینه تقویت نشر دیجیتال در کشور را فراهم کند
دولت زمینه تقویت نشر دیجیتال در کشور را فراهم کند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام حسین علوی مهر با تاکید بر این که یکی از مصادیق بارز شعار سال ناظر به تولید کاغذ در داخل کشور است، اظهار داشت: ما باید بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری ، اهتمام بیشتری نسبت به تولیدات داخل داشته باشیم و یکی از مهم ترین تولیداتی که در زمینه های علمی و فرهنگی بسیار مهم و مورد توجه است، تولید کاغذ و رونق بخشیدن به این عرصه است.

وی افزود: از این منظر چنانچه ما بتوانیم نیاز خود به کاغذ را در داخل تولید کنیم، قطعاً بخش مهمی از هزینه ها در این رابطه کاهش یافته و قیمت تمام شده کاغذ نیز به تبع آن کمتر می شود.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین بیان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی در سال های اخیر و گرانی کاغذ ، به نظر می رسد که ما باید بیش از پیش به سمت نشر دیجیتال و تقویت این بخش حرکت کنیم.

وی گفت: البته در مدت اخیر ، دفتر تبلیغات اسلامی و برخی ناشران دینی و حوزوی تا حدودی به سمت دیجیتالی کردن انتشارات خود رفته اند اما به نظر می رسد که با توجه به شرایط کشور در عرصه اقتصادی، باید این رویکرد تقویت شود و البته در این خصوص لازم است که دولت نیز شرایط و بسترهای لازم را فراهم کرده و از این روند حمایت نماید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmznq.23nq6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما