چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 77221
منبع : خبرگزاری تسنیم

توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به مسئولان؛ مراقب‌ گفتار و اعمال خود باشید

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه باید نیت‌های خود را برای خدا انجام دهیم و هر عملی که انجام می‌دهیم با هدف رضای الهی باشد، گفت: اقدامات و صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم نوشته می‌شود و باید با قرآن بیشتر آشنا شویم تا عاقبت بخیر و موفق شویم.
توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به مسئولان؛ مراقب‌ گفتار و اعمال خود باشید
توصیه آیت‌الله علوی‌گرگانی به مسئولان؛ مراقب‌ گفتار و اعمال خود باشید
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای پدافند هوایی تهران که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که وسیله امتحان بندگان است موضوع زندگی و مرگ است.

وی با بیان اینکه مرگ حق است، افزود: هیچ کسی نمی‌تواند بگوید که مرگ ندارم و شکی وجود ندارد که همه ما می‌میریم، وقتی خداوند پیامبر عزیز خود را از این دنیا می‌برد ما دیگر کسی نیستم و نباید بگوییم چرا ما می‌رویم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند فرمود مرگ و زندگی را وسیله آزمایش انسان قرار دادم و همه ما روزی جان خود را از دست داده و از این دنیا می‌رویم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: این دنیا فنا و از بین رفتنی است ولی آخرت ماندگار و پایدار و همیشه باقی است، ما از این دنیا می‌رویم ولی نباید دست خالی این دنیا را ترک کنیم.

 آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: در قیامت به ما پرونده‌ای می‌دهند که اعمالی که انجام دادیم در آن وجود دارد، اصحاب یمین پرونده خود را در دست راست می‌گیرند و این افراد در دنیا اهل نماز و در خدمت خدا بودند و افرادی که پرونده خود را به دست چپ می‌گیرند مردم آزاری و غیبت و تهمت انجام دادند.

وی بیان کرد: هیچ کلامی از دهان انسان بیرون نمی‌آید مگر اینکه نوشته شود و همه اعمال ما نوشته می‌شود حتی ذکر شریف صلوات بر محمد و آل محمد هم نوشته می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: مراقب باشیم همه اقدامات و صحبت‌هایی که انجام می‌دهیم نوشته می‌شود و باید با قرآن بیشتر آشنا شویم تا عاقبت بخیر و موفق شویم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: روز قیامت اعمال مقابل انسان قرار می‌گیرد و هر اقدامی انجام داده است ثبت و ضبط می‌شود و باید مراقب باشیم که اعمال خوب ونیکو انجام دهیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی خاطرنشان کرد: باید نیت‌های خود را برای خدا انجام دهیم و هر عملی که انجام می‌دهیم با هدف رضای الهی باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizray.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما