پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : 77249
منبع : خبرگزاری تسنیم

دری نجف آبادی: رژیم آل سعود در گورستان تاریخ دفن می‌شود

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه رژیم آل سعود در گورستان تاریخ دفن می‌شود و اسلام صحیح در سرزمین عربستان حاکم خواهد شد، گفت: سکوت در زمینه جنایت‌های رژیم آل سعود جایز نیست و باید افکار عمومی جهان اسلام تنویر شود و از مظلومان دفاع کنیم.
دری نجف آبادی: رژیم آل سعود در گورستان تاریخ دفن می‌شود
دری نجف آبادی: رژیم آل سعود در گورستان تاریخ دفن می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین دری نجف آبادی در مراسم بزرگداشت شهدای شیعه عربستان که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: از نخبگان جهان اسلام تقاضا داریم که جنایت‌های رژیم سعودی را محکوم و از شیعیان عربستان حمایت کنند.

وی بابیان اینکه رژیم آل سعود در گورستان تاریخ دفن می‌شود و اسلام صحیح در سرزمین عربستان حاکم خواهد شد، افزود: سکوت در زمینه جنایت‌های رژیم آل سعود جایز نیست و باید افکار عمومی جهان اسلام تنویر شود و از مظلومان دفاع کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام با عدالت عجین شده است و حکومت اسلامی بدون عدالت معنی ندارد، گفت: آل سعود از زمانی که با حمله به مدینه آثار اسلامی را از بین برد یکی از پایه‌های حکومتشان قتل و غارت و جنایت بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه رژیم آل سعود می‌خواهد شیعیان این کشور به صورت محض تابع باشند، تصریح کرد: جرم شیعیان عربستان اعدام شده تشیع و پیرو اهل بیت (ع) بودن است، رژیم سعودی یک رژیم قبیله ای تکفیری است که به راحتی برای شیعیان عربستان پرونده سازی می‌کند.

دری نجف آبادی عنوان با بیان اینکه جریان وهابیت در برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، افزود: داعش یکی از جریان‌های ایجاد شده توسط مستکبرین است که هنوز این جریان به لحاظ فکری زنده است و این جریان به سادگی از بین نمی‌رود، رژیم سعودی از جریان وهابیت حمایت کرد تا این جریان به نفع آمریکا در برابر اتحادیه شوروی بایستد.

وی تصریح کرد: شهدای عربستان براساس تهمت‌های دروغین و بدون محاکمه عادلانه اعدام شدند و حتی پیکر آن‌ها تحویل خانواده‌هایشان نشد، در سال جاری ده‌ها نفر از شیعیان عربستان برخلاف قوانین سرهایشان جدا نشد این در حالی است که آل سعود خود را خادم حرمین شریفیت می‌داند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی با عظمت در برابر جریان‌های غربی و افراطی و سکولارها ایستادگی کرده است در حالی که کشورهای مختلف با صرف میلیاردها دلار سعی کردند که در برابر جریان اسلام اصیل در ایران بایستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه تعاملات پنهان میان آل سعود و رژیم صهیونیستی وجود دارد، گفت: این دو رژیم از یکدیگر حمایت می‌کنند و رژیم سعودی هر چقدر تلاش کند که ظاهر اسلامی بگیرد اما در برابر اسلام واقعی می‌ایستد.

دری نجف آبادی ادامه داد: جنایت رژیم سعودی در حق شیعیان عربستان به اندازه ای فجیع بود که حتی کشورهای غربی هم مجبور شدند این جنایت را محکوم کنند اما غربی‌ها می گویند که نمی‌توانند از منافع خود در عربستان بگذرند.

وی گفت: با وجودی که حداقل 25 درصد جمعیت عربستان، شیعه هستند اما رژیم سعودی بودجه ای معادل بودجه سه کشور مثل تونس را برای مقابله با شیعیان اختصاص داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وظیفه ما ابراز برائت از جنایت‌های رژیم آل سعود در حق شیعیان عربستان است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها رژیم سعودی را گاو شیرده معرفی کرده و این رژیم با پول نفت جهان اسلام در کشورهای اسلامی توطئه برپا می‌کند.

انتهای پیام/  113
https://qomnews.ir/vdci3ray.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما