پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 77268
منبع : خبرگزاری تسنیم

برخی مدیران نفوذی با وقاحت به دنبال اجرای سند 2030 هستند

قم نيوز : عضو هیأت علمی مؤسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) با بیان اینکه برخی مدیران نفوذی هستند، گفت: این افراد امنیت اقتصادی را زیر سؤال برند که بسیاری از مشکلات سوء مدیریت نیست بلکه تعمد است و با کمال وقاحت می‌خواهند سند ۲۰۳۰ را اجرا کنند.
برخی مدیران نفوذی با وقاحت به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ هستند
برخی مدیران نفوذی با وقاحت به دنبال اجرای سند ۲۰۳۰ هستند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مرادخانی در نخستین نشست از سلسله همایش‌های افول آمریکا که در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا بیش‌ترین بودجه را به مسائل نظامی اختصاص داده است.

وی افزود: برخی می گویند آمریکا در چند قسمت دچار افول شده است، نخست این که افرادی مانند ترامپ رییس جمهور آمریکا می‌شود همچنین مشکلات اقتصادی و کسری بودجه، مشکلات اجتماعی، هزینه‌های نظامی، فقر، افزایش غارت، تضعیف آرمان‌های لیبرالی، ازجمله نشان‌های افول قدرت نرم آمریکا به شمار می‌روند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) با بیان اینکه برخی غرب را دوست دارند و تفاوتی ندارد که در ایران باشد یا در کشور دیگر، گفت: اگر چنین تفکراتی وجود داشته باشد افولی که برای آمریکا بیان شده است در ایران اجرا می‌شود چنانچه قرآن کریم می‌گوید به قدرت خواهید رسید در صورتی که حق را ترویج کنید و اجرای سندهایی مانند 2030 مخالف آن است.

مرادخانی با تاکید بر اینکه شواهدی که در زمینه افول آمریکا مطرح می‌شود فراوان است، بیان کرد: براساس آمارها از سال 2017 آمریکا رو به افول است که رهبر معظم انقلاب می گویند مراد من از افول آمریکا قدرت نرم آمریکا است که امروزه نیز همین موارد مشاهده می‌شود اگر قدرت نرم از بین رود قدرت سخت کارایی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه برخی مدیران نفوذی هستند که تلاش می‌کنند افکار مردم را به بازی گیرند، تصریح کرد: این افراد امنیت اقتصادی را زیر سؤال برند که بسیاری از مشکلات سوء مدیریت نیست بلکه تعمد است و با کمال وقاحت می‌خواهند سند 2030 را اجرا کنند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) عنوان کرد: در حالی که اجرای سند 2030 یعنی افول نظام اسلامی کشور، نیازمند به مدیران و مسؤولانی هستیم که اسلام را قبول داشته باشند.

مرادخانی گفت: سنت‌های مورد بحث در زمینه افول آمریکا تحت عنوان استدراج یاد می‌شوند و اختصاص به آمریکایی‌ها ندارد بلکه هر قومی چنین راهی را انتخاب کند به همین نتایج خواهد رسید و خداوند چنین رفتاری را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید تاریخ اقوام گذشته را مطالعه کرد و عبرت گرفت تا به مشکلات آن‌ها دچار نشویم که در این زمینه نیز آیات فراوانی وجود دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjo8ea.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما