جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : 77296
منبع : خبرگزاری تسنیم

چرخش از فوتبال به فوتسال؛ ترکیبی بحث‌برانگیز در هیئت‌مدیره نماینده قم در فوتسال

قم نيوز : با انحلال مجموعه صبا برخی افراد از فوتبال چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای به سمت فوتسال داشتند و با حضور در ترکیب هیئت‌مدیره تیم لیگ برتری فوتسال قم سبب اعتراض اهالی فوتسال شده‌اند.
چرخش از فوتبال به فوتسال؛ ترکیبی بحث‌برانگیز در هیئت‌مدیره نماینده قم در فوتسال
چرخش از فوتبال به فوتسال؛ ترکیبی بحث‌برانگیز در هیئت‌مدیره نماینده قم در فوتسال
به گزارش قم نیوز طی اعلام رسمی باشگاه سوهان محمد سیما اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه معرفی شدند که این انتصابات تعجب اهالی ورزش را درپی داشته است.

برخی از اشخاصی که شب گذشته به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سوهان محمد سیما معرفی شدند چهره مقبولی در ورزش قم ندارند و در سال‌های گذشته کارنامه خوبی از خود به جا نگذاشته‌اند.

بر این اساس اعضای کادر مدیریتی باشگاه سوهان محمد سیما برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال به بدین ترتیب انتخاب‌شده‌اند که کریم بهرامی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، محمد زمردی نایب‌رئیس، محمد نوروزی اصفهانی، حمید نریمان و علی قلی زاده در سمت اعضای هیئت‌مدیره خواهند بود و همچون فواصل گذشته رسول قلی زاده به‌عنوان مدیرعامل تیم فعالیت می‌کند.

اما پس از به‌کارگیری بهرامی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، اوج تعجب اهالی فوتسال زمانی رقم خورد که وحید نائینی به‌عنوان قائم‌مقام مدیرعامل منصوب شد، نائینی یار و رفیق گرمابه و گلستان بهرامی در سال‌های اخیر بوده است.

سقوط تیم امیدهای صبا و سقوط تیم فوتسال لیگ برتری هیئت فوتبال قم در زمانی رخ داد که نائینی و بهرامی در آن نقش داشتند.

به نظر می‌رسد با انحلال مجموعه صبا و تیم‌های پایه برخی افراد چرخش 180 درجه‌ای به سمت فوتسال دارند اما تاکنون کسی از جزییات آن مطلع نشده است.

در شرایطی که گفته می‌شود اداره کل ورزش و جوانان استان سخت به دنبال قهرمانی در فصل جدید این رقابت‌هاست، اما با انتصابات صورت گرفته حسن نیت این مجموعه زیر سؤال می‌رود.

چراکه اهالی فوتبال به شدت از شیوه مدیریتی بهرامی و دوستان ناراحت و معترض هستند و در تمام نظرسنجی‌های رسانه‌های قمی عملکرد هیئت فوتبال مثبت ارزیابی نشده است.

شاید این روزها در ورزش قم قحط الرجال رخ‌داده که اشخاصی به صورت چرخشی در تیم‌های فوتبالی و فوتسالی قم نفوذ می‌کنند که علت این معادله به فاصله نه چندان دور مشخص می‌شود که چرا این افراد دارای سابقه نه چندان جالب به سمتی غش می‌کنند.

دامنه اعتراضات به عملکرد این هیئت بسیار گسترده است و احتمال می‌رود این حواشی دامن تنها نماینده لیگ برتری فوتسال قم را بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiun0.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما