شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 77306
منبع : خبرگزاری فارس

دبیرکل اوپک: امیدوارم ملت ایران در آسایش و آرامش باشند

قم نيوز : دبیرکل اوپک گفت: ایران اسلامی در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب مشکلات مختلفی داشته است ولی دعا می کنم که بر همه مشکلات فائق آمده و مردم ایران در آسایش و آرامش باشند.
دبیرکل اوپک: امیدوارم ملت ایران در آسایش و آرامش باشند
دبیرکل اوپک: امیدوارم ملت ایران در آسایش و آرامش باشند
به گزارش قم نیوز محمد سانوسی بارکیندو در حاشیه حضور در نماز جمعه قم در دیدار با آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و آیت الله سعیدی امام جمعه قم مراتب قدردانی عمیق خود را نسبت به آیت الله جنتی ابراز کرد و گفت: هر بار که بنده قم مشرف شدم و در این مصلی حضور یافتم احساسی در روح و قلبم ایجاد شد که قابل وصف نیست.

وی با اشاره به سفر دو سال پیش خود به قم و دیدار با آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: اگرچه هدف اصلی سفر به ایران یک دیدار بسیار رسمی و کاری بود ولی از مهندس زنگنه خواستم که به قم سفر کنم.

دبیرکل اوپک یادآور شد: شما سمبل امیدواری برای تمام امت اسلام و جهان هستید؛ تمام نصایح شما را گوش خواهم داد و افتخار این را دارم که همیشه شاگرد شما باشم و از هدایت های روحانی شما بهره مند شوم.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب مشکلات مختلفی داشته است ولی دعا می کنم که بر همه مشکلات فائق آمده و مردم ایران در آسایش و آرامش باشند.

سانوسی بارکیندو گفت: از جنابعالی تقاضا می کنم که برای بنده و سازمان دعا کنید و برای همگان طول عمر با عزت را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

وی با بیان اینکه افتخار بسیار بزرگی نصیبش شد که در آخرین جمعه ماه شعبان و قبل از ماه مبارک رمضان در نماز جمعه قم شرکت کرد، خاطرنشان کرد: به خطبه آیت الله سعیدی در نماز جمعه قم گوش کردم و تمام کلمات بر جان من نشست. با استماع خطبه نماز جمعه قم یک مدرک رایگان دریافت کردم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcce1qm.2bqmx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما