شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 77310
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل شرکت توزیع برق قم:

ظرفیت تولید پراکنده برق در استان قم افزایش خواهد یافت

قم نيوز : مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم با اشاره به اینکه ۵۰ مگاوات تولید پراکنده در استان قم در حال بهره برداری است، گفت: امیدواریم این ظرفیت طی امسال به ۱۰۰ مگاوات افزایش یابد.
ظرفیت تولید پراکنده برق در استان قم افزایش خواهد یافت
ظرفیت تولید پراکنده برق در استان قم افزایش خواهد یافت
به گزارش قم نیوز مهدی آهنین پنجه در جلسه کارگروه مشورتی که با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات شرکت توزیع برق استان قم برگزار شد، ضمن تشریح آخرین وضعیت و دستاودرهای صنعت برق استان قم، اظهار داشت: پست‌های حرم مطهر و ۲۳۰ کیلوولتی سیکل ترکیبی استان قم از جمله پست‌های با ظرفیت فول بار است که لازم است تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با اشاره به وجود ۵۶۰ هزار مشترک و مصرف انرژی ۳ هزار و ۳۶۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی، افزود: با مدیریت پیک بار سال ۹۷ بیش از ۱۱۸ مگاوات کاهش مصرف داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به نصب ۸ هزار کنتور هوشمند فهام در سال ۹۷ در استان قم بیان داشت: سال گذشته میزان تلفات ۹.۸۴ درصد کاهش داشت.

وی با بیان این مطلب که ۵۰ مگاوات تولید پراکنده برق در استان قم در حال بهره برداری است، افزود: ۵۵ مگاوات در حال ساخت و ۳۸۵ مگاوات نیز پروانه صادر شده است.

آهنین پنجه ادامه داد: امیدواریم امسال نیز ۵۰ مگاوات تولید پراکنده برق به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchvxnq.23nqzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما