چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 7733
بختیاری تاکید کرد:

خدمت رسانی به پردیسان در اولویت قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای شهر قم از دستگاه‌های متولی خواست در زمینه خدمت رسانی به منطقه پردیسان همت بیشتری داشته باشند.
خدمت رسانی به پردیسان در اولویت قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری پس از بازدید از شهرک پردیسان اقدامات انجام شده در شهر و شهرک پردیسان را چشمگیر و قابل تقدیر دانست.

وی پیاده روسازی، اصلاح جداول معابر شهری، آسفالت شوارع و معابر، ساخت ایستگاه آتش نشانی، توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های منطقه‌ای در شهر پردیسان را از اقدامات خوب شهرداری اعلام کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم پردیسان که از اقشار زحمت کش و محروم هستند امری مقدس و درخور تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر قم ایجاد بازار روز که با مشارکت شهرداری منطقه و سازمان میادین انجام شده است را در کاهش سفرهای شهری و تامین نیازمندی‌های مردم موثر عنوان کرد و از سایر دستگاه‌های متولی در حوزه‌های مختلف درخواست کرد در زمینه خدمات رسانی به پردیسان برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی یکی از مشکلات شهرداری در این منطقه را عدم واگذاری سرانه‌های خدماتی و تجاری مورد توافق از سوی سازمان مسکن و شهرسازی مطرح و اظهار کرد: متاسفانه شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های شهری و خدماتی نظیر عرصه لازم برای ایجاد فضای سبز، ساختمان‌های اداری و آتش نشانی نسبت به خرید زمین از سازمان مسکن وشهرسازی با پرداخت وجه اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: این امر خدمت رسانی به مردم را با محدودیت‌های زیادی مواجه کرده است و در صورتی که اعتبارات استانی و تعهدات سازمان مسکن وشهر سازی محقق شود شهرداری پردیسان توانایی انجام اقدامات زیادی را در این محدوده خواهد داشت.

وی یکی از مشکلات پردیسان را عرض کم شوارع و خیابان‌ها عنوان کرد و گفت: این موضوع پردیسان را در آینده با مشکلات عدیده‌ای در این بخش مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.fbzurhbzfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما