دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 77373
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره كاراته قم در مرحله چهارم ليگ جهاني

قم نيوز : دور جديد تمرينات تيم ملي كاراته بزرگسالان ايران براي حضور در مرحله ديگري از پيكارهاي ليگ جهاني كاراته‌وان با حضور ستاره كاراته قم آغاز شد.
ستاره كاراته قم در مرحله چهارم ليگ جهاني
ستاره كاراته قم در مرحله چهارم ليگ جهاني

به گزارش قم نیوز ماه‌های زیادی است که کاراته قم رنگ مدال‌های خوشرنگ ستاره سال‌های اخیر خود را از میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته ندیده، مدال‌های متنوع طلا، نقره و برنزی که امیر مهدی‌زاده از سال 2011 تا کنون موفق به کسب آنها شده است.

مهدی‌زاده از سال 2011 که همراه با تیم ملی بزرگسالان ایران نخستین‌بار به رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور هنگ‌کنگ اعزام شده تا اوایل سال 2018 مدال‌ها و افتخارات زیادی را از میادین داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم به ارمغان آورد اما در یک سال اخیر به هیچ عنوان موفقیتی کسب نکرده است.

این کاراته‌کای مطرح دو مدال طلا و یک برنز پیکارهای جهانی، دو طلا و یک برنز مسابقات قهرمانی آسیا، نقره جام جهانی، طلای دانشجویان جهان، دو طلا و نقره بازی‌های آسیایی، انواع و اقسام مدال‌های لیگ جهانی کاراته‌وان و چندین جام بین‌المللی دیگر را در این سال‌ها به دست آورده است.

اما سال 2018 با ناکامی‌های متعددی برای مهدی‌زاده در رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی همراه بود و تنها نقطه روشن در کارنامه سال گذشته این کاراته‌کای مطرح قمی و ایرانی، مدال نقره بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی است که البته به لطف داور به حریف خود باخت.

مهدی‌زاده حتی نخستین رویداد مهم برون‌مرزی سال 1398 یعنی مرحله سوم لیگ جهانی کاراته‌وان در مراکش را با ناکامی و بدون مدال سپری کرد و حالا در دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان که از عصر امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود به دنبال یک حضور موفق دیگر در میادین برون‌مرزی است.

این اردوی تیم ملی بزرگسالان ایران تا زمان اعزام ملی‌پوشان به مرحله چهارم پیکارهای سال 2019 لیگ جهانی کاراته‌وان در کشور ترکیه ادامه خواهد داشت و با تصمیم سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی، امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش کاراته قم در وزن منهای 60 کیلوگرم به اردو تیم ملی دعوت شده، در حالی که این اردو با حضور ۱۶ کاراته کا برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcgww9u.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما