دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 77377
منبع : خبرگزاری ايرنا
استاندار قم:

مشارکت مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جلب شود

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اهمیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کاهش آسیب های اجتماعی، اعتبارات دولتی برای رفع این مشکل را محدود دانست و گفت: مشارکت مردم برای آزادی این زندانیان باید جلب شود.
استاندار قم: مشارکت مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جلب شود
استاندار قم: مشارکت مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جلب شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان، با اشاره به آثار و برکت های امور خیریه در جامعه، اظهار کرد: باید برای فرهنگ سازی در انجام امور خیر همچون آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهتمام ویژه تری صورت پذیرد.
وی با بیان اینکه آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد، آزادی و رفع گرفتاری از خانواده ها و جامعه را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: بازگشت این زندانیان به کانون خانواده و جامعه، آثار فرهنگی بسزا و انتفاع اجتماعی خواهد داشت.
سرمست نقش خیران و فعالان اقتصادی را در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مهم دانست و گفت: خیران می توانند با گردهمایی و جمع بندی برنامه های خود در این زمینه نقش آفرینی کنند.
وی همچنین به اهمیت اطلاع رسانی و تبلیغات در راستای کمک به زندانیان و مراسم گلریزان برای آزادی آنها اشاره کرد و افزود: دستگاه های دولتی همکاری لازم را صورت دهند و مدیران نیز از محل صرفه جویی بخشنامه ممنوعیت برنامه های افطاری و سایر اعتبارات در جهت آزادی زندانیان کمک کنند.
در حال حاضر 156 تن تحت عنوان جرائم غیر عمد در ندامتگاه به سر می برند که بدهی آنها 2 هزار میلیارد ریال می باشد، همچنین طی یک سال گذشته خیران و مردم نوع دوست مبلغ 12 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری کردند که با مبلغ آورده زندانیان و بخشش شاکیان، بدهی 154 میلیارد ریالی 297 تن زندانی پرداخت گردید و این افراد آزاد شدند.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdca0en0.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما