سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 77408
منبع : خبرگزاری فارس

آموزش استعدادهاي كاراته قم زير نظر قهرمان آسيا

قم نيوز : استعدادها و نخبه‌هاي كاراته استان قم از ابتداي سال 1398 زير نظر قهرمان اسبق كاراته ايران در ميادين برون‌مرزي فنون اين رشته ورزشي را به شكل حرفه‌اي آموزش مي‌بينند.
آموزش استعدادهاي كاراته قم زير نظر قهرمان آسيا
آموزش استعدادهاي كاراته قم زير نظر قهرمان آسيا
به گزارش قم نیوز سال‌های زیادی از افتخار آفرینی نسل قهرمان و پرآوازه کاراته قم نظیر علیرضا کتیرایی، مهدی عموزاده، سعید آشتیان، مجید عبدالحسینی و مهدی جعفری زیر نظر سرمربی قمی با سابقه تیم ملی کاراته ایران یعنی غلامرضا دباغیان می‌گذرد، اما این چهره‌های مطرح اکنون به عنوان مربی به آموزش نخبه‌های این رشته می‌پردازند.

علیرضا کتیرایی 44 ساله یکی از این قهرمانان خوشنام و مطرح است که سابقه مربیگری تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان را در کارنامه دارد و از چهره‌های محبوب این رشته در قم و ایران به شمار می‌رود، کاراته‌کای مطرحی که قهرمانی کاراته آسیا و بازی‌های آسیایی را علاوه بر مربیگری تیم ملی در کارنامه دارد.

رئیس هیات کاراته استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: علیرضا کتیرایی در کنار چهره‌هایی که از آنها یاد شد از ورزشکاران و کاراته‌کاهای پر مدال دهه 1370 تا اواسط دهه 1380 ورزش ایران و از پر افتخارترین ورزشکاران تاریخ استان قم محسوب می‌شود، چهره‌ای که هم اکنون به کار استعدادیابی و پرورش نخبه‌های کاراته قم مشغول است.

علیرضا برخوردار ادامه داد: تمرینات و آموزش‌های این چهره محبوب و دوست‌داشتنی کاراته قم برای استعدادهای رده‌های سنی پایه در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم جریان دارد و یقینا با آموزش‌هایی که برای این عزیزان اجرا می‌شود در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور نسل نو این رشته در کاراته قم خواهیم بود.

وی همچنین به حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در اردوی تمرینی تیم‌های منتخب نونهالان، نوجوانان و جوانان کاراته استان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی کشور اشاره و ابراز کرد: علیرضا کتیرایی  و ابوالقاسم پایدار مربی‌گری این تیم‌ها را بر عهده دارند و با حضور رسول منعم به مناسبت روز معلم از این مربیان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfcjde.w6dexagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما