سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 77445
منبع : خبرگزاری مهر
کارشناس هواشناسی قم خبر داد؛

وجود رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط قم طی ۳ روز آینده

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم از وجود رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط استان قم طی سه روز آینده خبر داد و گفت: طی روزهای آینده شاهد وزش باد شدید در قم خواهیم بود.
وجود رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط قم طی ۳ روز آینده
وجود رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط قم طی ۳ روز آینده
به گزارش قم نیوز محمدجواد ترابیان اظهار داشت: هوای امروز قم کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار پراکنده است.

وی گفت: هوای این استان در روز چهارشنبه کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم افزود: هوای استان قم در روز پنجشنبه نیز کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان این استان در روز جمعه کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد متوسط خواهد بود.

ترابیان اظهار داشت: حداقل دمای هوای امروز قم ۱۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۵ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه ۱۵ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۴ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه ۱۴ درجه و حداکثر ۳۴ درجه و حداقل دمای هوای این استان در روز جمعه ۱۴ درجه و حداکثر ۳۲ درجه پیش بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، چهارشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی، پنجشنبه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و جمعه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnt9u.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما