کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سبحانی: فضای مجازی ایمان نسل جوان را مورد هدف قرار داده است

خبرگزاری تسنیم , 18 ارديبهشت 1398 ساعت 17:12

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شبهات قرآنی گفت: فضای مجازی شیطان است و تلاش می‌کند ایمان مردم و جوانان را از بین ببرد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد اظهار داشت: اگر به حالات انبیای الهی مراجعه شود متوجه می‌شویم که در همه جنگ‌ها پیروز شدند.

وی افزود: رسول خدا(ص) در مواقع مختلف از تاکتیک‌های خاصی بهره می‌گرفت و در شهر مدینه علاوه بر مکه پایگاهی ایجاد کردند، دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت و موفقیت اسلام اقدامات زیادی علیه ایشان انجام دادند که در هر نقشه پشیمان می‌شدند و در نهایت تصمیم گرفتند که پیامبر(ص) را به شهادت برسانند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قران کریم بیان کرد: پیامبر(ص) به وسیله جبرئیل از نقشه دشمن آگاه شد و امیرالمؤمنین(ع) را مأمور کردند که جای ایشان بخوابند که امام علی(ع) دستور رسول خدا(ص) را پذیرفت.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: عده‌ای قصد دارند فداکاری امام علی(ع) را بی‌اهمیت جلوه دهند اما پیامبر(ص) در مواقع مختلف بر اهمیت این اقدام تاکید کردند.

آیت‌الله سبحانی با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم گفت: با توجه به کیاست رسول خدا(ص) حیله قرشیان برای کشتن پیامبر(ص) از بین رفت و ناامید شدند و توحید به مقام علیا و شرک به مقام سفلی رسید.

وی با اشاره به اهمیت جهاد در اسلام افزود: قرآن کریم در معانی بیان از کلمه جهاد استفاده است و علما هم کتاب جهاد دارند و در زمینه قتال کتابی ندارند و از نکات قرآن این است که از کلماتی استفاده شده که این موضوع تصور نشود که انبیا برای قتال آمدند بلکه هدف آن‌ها جهاد و کوشش بوده است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به شبهات قرآنی خاطرنشان کرد: فضای مجازی شیطان است و تلاش می‌کند ایمان مردم و جوانان را از بین ببرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77481

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77481/آیت-الله-سبحانی-فضای-مجازی-ایمان-نسل-جوان-مورد-هدف-قرار-داده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir