پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 77501
منبع : خبرگزاری تسنیم

روزانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری شهر قم است

قم نيوز : رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم گفت: روزانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری شهر قم است که در زمینه رفت‌وروب و آسفالت هزینه می‌شود که این مبلغ غیر از هزینه‌های عمرانی است.
روزانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری شهر قم است
روزانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه نگهداری شهر قم است
به گزارش قم نیوز مجید اخوان در دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت‌الله حسینی بوشهری که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری قم علاوه بر مسئولیت‌های اجتماعی و سایر وظایف، بنگاه اقتصادی نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: روزانه یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه نگهداری شهر قم است که در زمینه رفت‌وروب و آسفالت هزینه می‌شود که این مبلغ غیر از هزینه‌های عمرانی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم تصریح کرد: در واقع با این شرایط اقتصادی این هزینه سنگین است و باید به وسیله عوارض این هزینه را تأمین کرد تا شهر از نظر نظافت به‌خوبی نگهداری شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر قم نیز در این جلسه ابراز کرد: از موضوعات نگران‌کننده‌ای که در شهر قم وجود داشته بدحجابی و نیز کشف حجاب است، مراکز امنیتی و نظامی باید در این زمینه اقدامات اساسی داشته باشند.

محمود مسگری گفت: احساس می‌شود برخی در فضای قم با برنامه‌ریزی‌ اقدام به هنجارشکنی می‌کنند ولی اقدام مؤثری برای مقابله با این اقدام انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjviea.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما