پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 77514
منبع : خبرگزاری فارس

اختصاص 163 میلیارد تومان بودجه برای بیماران خاص و صعب العلاج

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: 163 میلیارد تومان اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج در کشور اختصاص پیدا کرد، همچنین ردیفی برای کمک به بیماران نیازمند هم در بودجه جمعیت هلال احمر پیش بینی شده است.
اختصاص 163 میلیارد تومان بودجه برای بیماران خاص و صعب العلاج
اختصاص 163 میلیارد تومان بودجه برای بیماران خاص و صعب العلاج
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به بودجه سال 1398 اظهار کرد: با توجه به روشن نبودن منابع دولت از فروش نفت، تدوین این بودجه فراز و نشیب داشت.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های اجرایی استان قم پیگیری‌های لازم را برای دریافت اعتبارات از صندوق توسعه ملی داشته باشند، بخشی از این اعتبارات باید برای تامین آب شهرهای پرتنش استان قم به لحاظ آبی هزینه شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برای دریافت 200 میلیارد تومان از بدهی‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) از دولت تلاش می‌کنیم، همچنین پیگیری لازم را برای پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری قم داریم.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت مطب‌های پزشکان در قم اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم باید نظارت لازم را برای نصب کارت‌خوان‌ در مطب پزشکان داشته باشند تا حقوق دولت و مردم اخذ شود.

وی ادامه داد: باید مدیران استان قم برای تخصیص اعتبارات در اختیار مدیران ملی به استان تلاش کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه المصطفی از جمله نهادهایی است که بحث کاهش بودجه آن را در مجلس شورای اسلامی منتفی کردیم، چرا که جامعه المصطفی عملکرد خوبی داشته است.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت پاسگاه‌های شهر قم اظهار کرد: برای ایجاد سه پاسگاه جدید نیروی انتظامی در قم مبلغ 7 میلیارد تومان اعتبار در بودجه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: 285 میلیارد تومان بودجه برای حمایت از نشر کشور اختصاص پیدا کرد و با توجه به اینکه شهر قم جزو مراکز اصلی نشر در ایران است، باید برای جذب بخشی از این بودجه به استان اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: 163 میلیارد تومان اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج در کشور اختصاص پیدا کرد، همچنین ردیفی برای کمک به بیماران نیازمند هم در بودجه جمعیت هلال احمر پیش بینی شده است.

امیرآبادی انتقال بخشی از خطوط راه آهن شهر قم را از این شهر ضروری دانست و تصریح کرد: این مساله در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و مدیران استانداری و شهرداری قم باید در این خصوص جلسه ای برگزار کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdok05.yt05f6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما