پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : 77522
منبع : خبرگزاری تسنیم

600 میلیارد تومان برای احداث کمربندی جدید قم هزینه می‌شود

قم نيوز : معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: برای احداث کمربندی جدید قم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان از محل مشارکت‌های عمومی-خصوصی در نظر گرفته‌شده است.
۶۰۰ میلیارد تومان برای احداث کمربندی جدید قم هزینه می‌شود
۶۰۰ میلیارد تومان برای احداث کمربندی جدید قم هزینه می‌شود
به گزارش قم نیوز نعمت‌الله امانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: توسعه اعتبارات هزینه‌ای و تملکی باید با پیگیری‌های مسئولان استانی به‌صورت کامل جذب شود.

وی ادامه داد: سال 97، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل سهم حاصل از فروش نفت و گاز به قم اختصاص پیداکرده که تمام این اعتبار به‌صورت کامل اختصاص یافته است، همچنین از محل اعتبارات امکانات متوازن کشوری نیز 116 میلیارد تومان به قم تخصیص داده‌شده بود.

 معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم تأکید کرد: در مبحث پرداخت مطالبات شهرداری قم 50 میلیارد تومان از سال گذشته در نظر گرفته‌شده بود که این مسئله همچنان در استان دنبال می‌شود، از سال 97، 500 پروژه عمرانی در استان قم در دست پیگیری و احداث قرارگرفته است.

وی تأکید کرد: سال 97، 202 پروژه استان به‌صورت امانی و امانی-مبادله ای به مرحله مبادله نهایی رسیده است، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی استان قم در سال 97 و در سال جاری خواهد بود.

امانی با اشاره به اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان گفت: برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام 320 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، با افزایش هزینه‌های جاری، هزینه تکمیل و افتتاح طرح‌های نیمه‌تمام استان بیشتر شده است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم ادامه داد: در سال گذشته تلاش شده تا در بخش خدمات عمومی، حمل‌ونقل، توسعه خدمات روستایی، آب و فاضلاب و بخش گردشگری اعتبارات هزینه‌ای و تملکی استان هدایت شود.

وی اضافه کرد: از مجموع اعتبارات هزینه‌ای استان قم در سال گذشته از میزان 167 میلیارد تومان، 166 میلیارد تومان به میزان 98 درصد تخصیص پیداکرده است و دستگاه‌های استانی در جذب بودجه‌های شناور کشوری همت بیشتری داشته باشند.

امانی خاطرنشان کرد: با افزایش 8 درصدی اعتبارات تملک دارایی، اعتبارات استان در این بخش به 298 میلیارد تومان افزایش پیداکرده است، سال گذشته از محل ردیف بودجه‌ای مجزا بیش از 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به بازنشستگان استان پرداخت شد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: امسال 42 طرح با اعتبار 193 میلیارد تومانی در بودجه دولت ویژه استان در نظر گرفته‌شده است، همچنین 7 طرح مشترک با استان‌های دیگر نیز بااعتبار 23 میلیارد تومان امسال در قم اجرا می‌شود.

امانی گفت: برای احداث کمربندی جدید قم بیش از 600 میلیارد تومان از محل مشارکت‌های عمومی-خصوصی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipqm.2bqmi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما