جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 77537
منبع : خبرگزاری فارس

راهپیمایی مردم قم در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی

قم نيوز : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه ای عموم مردم را به شرکت در راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی دعوت کرد.
راهپیمایی مردم قم در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
راهپیمایی مردم قم در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: مذاکرات هسته‌ای با کشورهای موسوم به 1+5 و توافق برجام اثبات ‌کننده حسن نیت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و بیانگر بی‌تعهدی، بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن سردمداران خون‌آشام آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی شیطان بزرگ است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: گذشت چندین سال از توافقنامه برنامه جامع مشترک و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری با خروج رذیلانه آمریکای پلید از برجام و بدقولی وقیحانه کشورهای اروپایی نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی حل نشد، بلکه با اقدامات ضد بشری و به مصداق عینی جنایت‌ ضد انسانی دشمن ضمن تشدید تحریم های ظالمانه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی آرایش جنگی شکل گرفته و آحاد ملّت سلحشور و غیور ایران را هدف قرار داده است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: به توفیق الهی ملّت مقاوم علیرغم همه سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ضعف مدیریت داخلی با حفظ وحدت و انسجام ملّی و حضور پرشورتر از قبل در صحنه بر سختی‌ها فائق آمده و با شکست سنگین دیگری دشمن را به خاک مذلّت خواهد نشاند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در همین رابطه از مردم شریف، متدیّن و مقاوم شهر مقدس قم برای شرکت در راهپیمایی سراسریِ نمایش پشتوانه مردمی تصمیم اخیر مسؤولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی که مقابله مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بد قولی های طرفین مذاکره می باشد دعوت می‌نماید.

بر اساس این گزارش راهپیمایی مردم قم امروز پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه از مصلای قدس تا چهارراه شهداء برگزار می شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciyway.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما