کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نمازگزاران قمی از اقدام متقابل ایران در برابر نقض برجام حمایت کردند

خبرگزاری ايرنا , 20 ارديبهشت 1398 ساعت 18:17

نمازگزاران روزه دار قم پس از پایان نماز جمعه این هفته با شرکت در راهپیمایی باشکوه ، حمایت خود را از تصمیم اخیر مسئولین نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی در اقدام متقابل در برابر نقض عهد و بد قولی های طرفین مذاکره در برجام اعلام کردند.


به گزارش قم نیوز آنان در این راهپیمایی ضمن انتقاد از تعلل اروپا در اجرای تعهدات خود در قبال ایران، ایستادگی و مقاومت مسئولان نظام در برابر زیاده خواهی دشمنان و دفاع تمام قد از منافع ملی را خواستار شدند.

راهپیمایان روزه دار قم با در دست داشتن تمثال های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مسیر مصلای قدس تا چهارراه شهدای این شهر را با فریادهای کوبنده «الله اکبر»، «لااله الا الله»، « هیهات من الذله»، « مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسراییل» پیمودند و بر اتحاد و یکپارچگی آحاد جامعه و امت اسلامی در برابر توطئه ها و دسیسه های تفرقه افکنانه استکبار جهانی تاکید کردند.

آنان همچنین با سردادن شعارهای « خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما همه سرباز تویی خامنه ای، گوش به فرمان توییم خامنه ای»، « از خط رهبر خود، ملت ما جدا نیست، عربده آمریکا قابل اعتنا نیست »، «ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده» و «دست خدا بر سر ماست، خامنه ای رهبر ماست» ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، لزوم پیروی مسئولان از ولی امر مسلمین را خواستار شدند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای قرائت شد و نمازگزارن جمعه نیزبا سر دادن شعار «الله اکبر، خامنه ای رهبر» بندهای آن را مورد تایید قرار دادند.

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 18 اردیبهشت‌ماه 1397 به طور یکجانبه از برجام خارج و دستور احیای تحریم‌های متوقف‌ شده علیه ایران را صادر کرد.

رییس جمهوری اسلامی ایران نیز روز چهارشنبه (18 اردیبهشت ماه 1398) و در سالگرد خروج آمریکا از برجام، ضمن اعلام کاهش اجرای تعهدات ایران در برجام، ضرب الاجلی 60 روزه برای اروپا تعیین کرد تا به تعهدات خود عمل کنند. کاهش اجرای تعهدات ایران شامل توقف فروش مازاد ذخایر آب‌سنگین و اورانیوم غنی شده است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 77543

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77543/نمازگزاران-قمی-اقدام-متقابل-ایران-برابر-نقض-برجام-حمایت-کردند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir