شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 77547
منبع : خبرگزاری فارس

آموزش و پرورش در جامعه رها شده است

قم نيوز : مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در جامعه رها شده است گفت: اگر امروز به آموزش و پرورش توجه نکنیم فردا بسیار دیر خواهد بود و هرکس در حد توان باید در آموزش و پرورش حرکتی انجام دهد.
آموزش و پرورش در جامعه رها شده است
آموزش و پرورش در جامعه رها شده است
به گزارش قم نیوز مرتضی نجفی قدسی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دارالقرآن علامه طباطبایی، با بیان اینکه در هشت سال گذشته برنامه‌های متعدد تفسیری و ترویجی در این دارالقرآن برقرار بوده است اظهار کرد: ساختمان جدیدی در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی به مجموعه فضای دارالقرآن علامه طباطبایی اضافه شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: اگر می‌خواهیم جامعه ما سلام بماند و نسل آینده سلامت باشد راهی جز توجه به آموزش و پرورش نیست.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه در دوران دانش‌افزایی کودکان اساتید آنچنان که باید نیستند تصریح کرد: بسیاری از اساتید برجسته در گذشته پس از طول دوران تحصیل اقدام به پرورش دانش‌آموزان می کردند.

وی با تاکید بر اینکه تمام کسانی که دغدغه دینی دارند باید به سراغ آموزش و پرورش بروند خاطرنشان کرد: شرایطی که امروز در آموزش و پرورش به وجود آمده نتیجه دوری روحانیون و اساتید از آموزش و پرورش است.

نجفی قدسی با بیان اینکه آموزش و پرورش در جامعه رها شده است گفت: اگر امروز به آموزش و پرورش توجه نکنیم فردا بسیار دیر خواهد بود و هرکس در حد توان باید در آموزش و پرورش حرکتی انجام دهد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjaiea.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما