شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : 77575
منبع : خبرگزاری تسنیم

«دعا» سلاحی برای محفوظ ماندن در برابر شیطان است

قم نيوز : استاد حوزه علمیه با بیان اینکه به واسطه دعا قلب محفوظ می‌شود گفت: دعا سلاح است و انسان به وسیله دعا از شیطان حفظ می‌شود، باید از خدا بخواهیم اهل دعا و راز و نیاز باشیم تا درب رحمت الهی باز شود.
«دعا» سلاحی برای محفوظ ماندن در برابر شیطان است
«دعا» سلاحی برای محفوظ ماندن در برابر شیطان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی در برنامه سحرگهان حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: هیچ مطلبی مثل دعا سبب نجات انسان نمی‌شود.

وی با اشاره به آثار و برکات دعا در زندگی انسان افزود: قرار بود قوم بنی‌اسراییل 400 سال در عذاب باشند و 230 سال عذاب دیدند و 40 شبانه روز گریه و دعا کردند و خداوند آن‌ها را بخشید.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه به واسطه دعا قلب محفوظ می‌شود، تصریح کرد: دعا سلاح است و انسان به وسیله دعا از شیطان حفظ می‌شود، باید از خدا بخواهیم اهل دعا و راز و نیاز باشیم تا درب رحمت الهی باز شود.

مؤمنی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: پنج گروه هستند که از حیله شیطان حفظ می‌شوند، کسی که در همه امور به خدا توکل داشته باشد و کسی که مرتب ذکر خدا را بگوید.

وی خاطرنشان کرد: کسی که چیزی برای خود می‌خواهد برای برادر مؤمن هم بخواهد و کسی که موقع مصیبت و رنج تحمل کند و نسبت به آنچه که خدا برای وی مقدر کرده راضی باشد در برابر حیله شیطان در امان می‌ماند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcammn0.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما