شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : 77587
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

پخش آهنگ و ترانه مبتذل در مدارس، حاکی از غفلت متولیان فرهنگی است

قم نيوز : معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: پخش آهنگ و ترانه مبتذل در برخی مدارس، مصداق بارز حرکت غیر فرهنگی و نشان دهنده غفلت متولیان فرهنگی است.
پخش آهنگ و ترانه مبتذل در مدارس، حاکی از غفلت متولیان فرهنگی است
پخش آهنگ و ترانه مبتذل در مدارس، حاکی از غفلت متولیان فرهنگی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد هادی یعقوب نژاد ضمن ابراز تاسف از پخش کلیپ هایی که نشان دهنده همخوانی دانش آموزان در برخی مدارس با یک آهنگ و ترانه مبتذل بوده است، اظهار داشت: در حالی که دشمن در تهاجم فرهنگی خود هوشمندانه عمل می کند، متاسفانه ما گاهی دچار غفلت و در برخی موارد دچار حماقت هستیم که یکی از همین غفلت ها بی شک همین حرکتی است که اخیراً در سطح برخی مدارس مشاهده شده است.

وی افزود: این اقدامات غیرفرهنگی در سایه غفلت برخی متولیان فرهنگی ما از جمله در آموزش و پرورش رخ می دهد و این در حالی است که متاسفانه از نگاه عده ای، گویا این گونه حرکات، خودش به معنای کار فرهنگی است و باید ادامه پیدا کند!

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: این که در حرکتی هماهنگی برخی از مدارس دست به این کار می زنند و کلیپ ها و تصاویر آن منتشر می شود، به نظر می رسد که از جاهایی خط گرفته و حمایت می شوند و حال آن که تداوم این وضعیت خطرناک فرهنگی به هیچ وجه به مصلحت نسل جدید نیست و لذا باید جلوی این اقدامات مخرب فرهنگی گرفته شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5k05.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما