يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 77602
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد؛

برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان اقدامات لازم انجام شده است

قم نيوز : پروان گفت:اقدامات لازم برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان از مدت‌ها قبل انجام شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان اقدامات لازم انجام شده است
برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان اقدامات لازم انجام شده است
به گزارش قم نیوز امیر حسین پروان معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: اقدامات لازم برای تامین و توزیع کالا‌های مورد نیاز مردم قم در ماه مبارک رمضان از مدت‌ها قبل انجام شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به وضعیت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، افزود: با ورود محموله‌های شکر طی روز‌های اخیر به استان فرآیند توزیع این محصول در قم سرعت یافته و این روند برای تعادل بخشی به بازار ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: در مورد تهیه و توزیع خرما در بازار استان نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و به اندازه نیاز قم، این محصول، تامین شده است.

وی بیان کرد: قیمت گوشت مرغ نیز متعادل است و حتی در مواقعی این محصول زیر قیمت تعیین شده یعنی کمتر از ۱۱۵ هزار ریال در بازار به فروش می‌رسد.

وی افزود: گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان نیز بدون هیچ وقفه‌ای از طریق کشتارگاه‌ها تامین می‌شود و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

پروان عنوان کرد: همچنین ۱۰۰ تن برنج تایلندی نیز برای ماه مبارک رمضان به قم اختصاص یافته است که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: قیمت عرضه هر کیلو گرم زولبیا بامیه در قم، ۱۷۰ هزار ریال برای فروشگاه‌هایی که پروانه ممتاز دارند، ۱۵۵ هزار ریال برای فروشگاه‌های دارای پروانه درجه یک و ۱۴۰ هزار ریال برای فروشگاه‌های دارای پروانه درجه ۲ تعیین شده است.

وی بیان کرد: همچنین قیمت عرضه هر کیلوگرم آش در ماه مبارک رمضان ۱۲۰ هزار ریال و هرکیلوگرم حلیم نیز ۱۷۰ هزار ریال تعیین شده است و مردم قم می‌توانند تخلفات صورت گرفته در این زمینه را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی ادامه داد: قیمت عرضه نان در قم نیز طی ماه مبارک رمضان هیچ تغییری نکرده و تنها مبلغ چهار هزار ریال بابت پاشیدن کنجد بر روی هر قرص نان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb50bz.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما