يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 77629
منبع : خبرگزاری فارس

کيف قاپ نایک پوش دستگير شد

قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارق حرفه اي و سابقه دار کيف قاپ با بیش از 24 فقره کیف قاپی در قم خبر داد.
کيف قاپ نایک پوش دستگير شد
کيف قاپ نایک پوش دستگير شد
به گزارش قم نیوز عبدالرضا آقاخانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد کیف قاپی از بانوان از اواخر دی ماه سال گذشته در سطح شهر مقدس قم توسط تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با استفاده از پلاک مخدوش، موجب شد تا موضوع با جدیت در در اولویت کاری کارآگاهان پلیس قم قرار گیرد.

وی افزود:در تحقیقات پلیس مشخص شد متهم در اغلب سرقت‌ها خورجین تزئینی کوچکی روی موتور خود داشته و کفش کتانی مشکی مدل نایک به پا داشته است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از انجام اقدامات گسترده، سر انجام متهم شناسایی و دستگیر و مقادیری از اموال مالباختگان از وی کشف شد.

آقاخانی خاطر نشان کرد: متهم سعی در کتمان حقیقت و قصد فرار از مجازات را داشت اما با ارائه ادله و مستندات، لب به اعتراف گشود و تاکنون به 24 فقره سرقت کیف قاپی از بانوان در سطح شهر قم به منظور تامین مخارج اعتیاد و هزینه زندگی خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: متهم قبلا به دلیل فعالیت در امر کیف قاپی سه سال زندانی بوده و به تازگی آزاد شده و مجددا به فعالیت سابق خود روی آورده بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoin0.49n0u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما