دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 77655
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

برگزاری تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر در جامعه الزهرا

قم نيوز : ثبت نام تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر ویژه مبلغان و دانش‌آموختگان واجد شرایط جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز شد.
برگزاری تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر در جامعه الزهرا
برگزاری تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر در جامعه الزهرا
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌حسین تهرانی با بیان این مطلب عنوان کرد: اداره دانش‌آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با همکاری ستاد تفسیر زیر نظر استاد قرائتی، دوره‌های مقدماتی و تکمیلی تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر را در سال ۹۷ برای فارغ‌التحصیلان و مبلغان برگزار کرد که مورد استقبال چشمگیر قرار گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: بنا به درخواست طلاب دانش‌آموخته، دوره یکساله تربیت مربی مهارت‌های بیان تفسیر در سال ۹۸ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی تصریح کرد: طلاب سطح سه و بالاتر که حداقل یک رشته تخصصی را گذرانده‌اند با اولویت تخصصی تفسیر و علوم قرآن و افرادی که توان تدریس دارند، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند و پس از قبولی در مصاحبه وارد دوره شوند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از ۲۳ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد با ارسال نام ونام خانوادگی و نام پدر به سامانه‌ای که پیامک به آنان ارسال شده اقدام به ثبت نام کنند و یا روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۷ تماس بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: دوره تخصصی یکساله مهارت‌های بیان تفسیر در دو مقطع عمومی و  تکمیلی از شهریور سال جاری و همزمان با ترم جدید تحصیلی آغاز و کلاس‌ها سه روز در هفته در نوبت صبح برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی اظهار داشت: افرادی که با موفقیت در این دوره‌ها شرکت کنند، گواهی پایان دوره از سوی ستاد تفسیر قرآن و جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دریافت می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjimea.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما