سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 77673
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه «کریم آل طه» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «کریم آل طه» از این رسانه همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.
برنامه «کریم آل طه» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «کریم آل طه» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سید احمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: کریم آل طه در شب ولادت این امام بزرگوار با موضوع اصلی تأملی در رفتار اجتماعی امام حسن(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهربانی و مهرورزی، بردباری و شکیبایی در برخوردها، ایثار و گذشت، مدارا و پرهیز از عصبانیت برای جذب حداکثری از جمله موضوعاتی است که در این برنامه بر آن تأکید می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دست اندرکاران برنامه کریم آل طه گفت: محمد حسین پور به عنوان تهیه کننده، محمد جواد محمدی به عنوان گوینده و حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

وی از پخش برنامه کریم رمضان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و افزود: این برنامه به کرامت از دیدگاه قرآن و عترت و تطبیق آن با شخصیت امام مجتبی(ع) می‌پردازد. جلوه‌های شخصیتی کریم اهل بیت(ع) مانند علم، حلم و بردباری، شجاعت، حکمت و تدبیر و... نیز در این برنامه تبیین می‌شود.

محمودی یادآور شد: سید ابوالقاسم غضنفری سردبیر و نویسنده، رضا حبیبی مجری و علیرضا هزار کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdcjtmea.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما