سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 77675
منبع : خبرگزاری فارس

7 شرور در قم دستگیر شدند

قم نيوز : فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری 7 نفر اراذل و اوباش شرور که باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند، خبر داد.
7 شرور در قم دستگیر شدند
7 شرور در قم دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز مراد حسین جعفریان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری شدید در سطح حوزه استحفاظی کلانتری 21 فرماندهی انتظامی شهرستان قم، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد دو نفر راکب موتور سوار با در دست داشتن یک قداره با 3 نفر دیگر در حال درگیری شدید، عربده کشی و تخریب شیشه های مغازه یکی از کسبه محل بودند که قبل از حضور ماموران اقدام به فرار کردند.

جعفریان ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت اراذل و اوباش برای ساکنان و کسبه محل، ماموران تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: ماموران موفق شدند 7 نفر اراذل و اوباش در این ارتباط را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی همگی آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی بدنی از متهمان یک عدد اسپری دفاع شخصی، یک قبضه چاقو و مقدار تقریبی 9 گرم مواد مخدر از نوع گل کشف شد.

جعفریان تصریح کرد: متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

انتهای پیام/113
https://qomnews.ir/vdcbs0bz.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما