چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 77715
منبع : خبرگزاری فارس

اعزام 20 هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

قم نيوز : جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: تعداد زائرین حرم امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد از شهر قم، 20 هزار نفر خواهند بود.
اعزام 20 هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
اعزام 20 هزار قمی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز احمد بیطرفان در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اعزام زائرین به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: به دلیل همزمانی این مراسم با ماه مبارک رمضان، اعزام زائرین از 8 استان مجاور تهران به حرم امام راحل صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تعداد زائرین حرم امام خمینی(ره) در روز 14 خرداد از شهر قم، 20 هزار نفر خواهند بود که دو هزار نفر از عوامل هم این زائرین را همراهی می‌کنند، اعزام زائرین به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل از شهر قم از 250 نقطه انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم اولویت اعزام زائرین به حرم امام خمینی(ره) را زائر اولی‌ها دانست و تصریح کرد: اعزام زائرین بعد از نماز ظهر و عصر خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا پیش از ساعت 17 تمام زائرین قمی در مرقد امام راحل باشند.

وی با بیان اینکه بسته‌های افطاری برای زائرین در نظر گرفته شده است ادامه داد: علاوه بر اعزام بخش اعظمی از زائرین استان قم به حرم امام خمینی(ره) با صدها دستگاه‌ها اتوبوس، دو هزار نفر از زائرین استان هم با خودروهای شخصی در این مراسم حضور پیدا می‌کند.

بیطرفان خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت‌های طی روزهای آینده به مناسبت 14 خرداد، فضاسازی محیطی، تهیه بسته فرهنگی و تبلیغ از طریق صدا و سیما و رسانه‌های دیگر است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcgnu9u.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما