چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : 77717
منبع : خبرگزاری تسنیم

آشنایی با سیره عملی امام خمینی(ره) نیاز امروز نسل جوان است

قم نيوز : مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت: باید کلیپ‌هایی در اتوبوس‌ زائرانی که در مرقد امام راحل حضور پیدا می‌کنند پخش شود تا جوانان در طول مسیر با سیره زندگی و شخصیت امام خمینی(ره) آشنا شوند.
آشنایی با سیره عملی امام خمینی(ره) نیاز امروز نسل جوان است
آشنایی با سیره عملی امام خمینی(ره) نیاز امروز نسل جوان است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی لقمان‌پور در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه سال روز ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: باید درزمینهٔ رحلت امام خمینی(ره) همچنین مراسم 15 خرداد جشنواره‌ای برگزار شود و کلیپ‌هایی آماده شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم بیان کرد:این کلیپ‌ها در اتوبوس‌هایی که زائران با آن در مرقد امام راحل حضور پیدا می‌کنند، پخش شود تا جوانان  در طول مسیر با سیره زندگی و شخصیت امام خمینی(ره) آشنا شوند.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌ای درزمینهٔ امام راحل سبب آشنایی نسل جوان بازندگی امام خمینی(ره) می‌شود،اگر جشنواره‌ای درزمینهٔ رحلت امام راحل طراحی شود جاذبه خوبی ایجاد می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم گفت:انقلاب اسلامی از قم آغاز شد و باید اقداماتی انجام شود تا حضور مردم قم در مراسم رحلت امام خمینی(ره) به‌خوبی نشان دهده شود و پرشورتر از همیشه باشد.

لقمان پور با اشاره به لزوم حضور اقشار مختلف مردم و ملیت‌های مختلف در مراسم 14 خرداد گفت: حضور طلاب خارجی در مراسم مرقد امام خمینی(ره) بسیار مهم است و دارای ابعاد گسترده‌ای است.

وی بیان کرد: باید به‌صورت سالانه جشنواره‌ای با محوریت خاطرات زائرانی که در مراسم رحلت امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند برگزار شود و این خاطرات به‌صورت کتاب چاپ شود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس قم خاطرنشان کرد:باید بسته‌های فرهنگی در فضای مجازی تولید شود و برای آشنایی بیشتر زائران باشخصیت امام موردتوجه باشد،برگزاری مسابقه عکاسی بستر مناسبی است که باید به مناسبت 14 خرداد برگزار شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciyyay.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما