کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای طرح «افق» با هدف شناساسی و حل مشکلات نیازمندان

خبرگزاری فارس , 25 ارديبهشت 1398 ساعت 15:58

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) با اشاره به اجرای طرح افق گفت: هدف از این طرح شناسایی نیازمندان به‌ صورت منطقه‌ای و سپس حل مشکلات آن‌ها با کمک خیرین است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام یاسر عموزاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این آستان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هر روز بعد از نماز صبح ترتیل خوانی قرآن با حضور حافظان و قاریان ممتاز انجام می‌شود و مدت زمان آن کمتر از ۴۰ دقیقه است.

وی افزود: قبل از نماز ظهر برنامه بیان احکام و بعد از نماز عصر برنامه سخنرانی انجام می گردد.

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) خاطرنشان کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان جلسات متعددی با خیرین برگزار و مقرر شد روزانه برنامه افطار برای افراد نیازمند داشته باشیم؛ برای جلوگیری از بی نظمی فیش‌های غذا تهیه‌شده که به‌ صورت محله‌ای و شناخته‌شده به افراد نیازمند داده می‌شود.

وی تصریح کرد: هر شب نزدیک به ۴ هزار پرس غذای گرم و ۵ هزار پرس غذای سرد به افراد نیازمند داده می‌شود، ضمنا با تصمیماتی که اتخاذ شده در شب وفات حضرت خدیجه (س)، ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب‌های قدر اطعام سحری را برای نیازمندان و مجاوران آستان خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۱ شب تا ۱.۵ بامداد برنامه‌‌های شبانگاهی که همراه با قرائت دعا و مناجات است، اجرا می‌شود.

وی جشن روزه اولی‌ها در آخرین روز ماه شعبان برای دختران و جشن روزه اولی‌های پسر در روز اول ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های آستان مقدس امامزاده سید علی (ع) عنوان کرد.

عموزاد اظهار کرد: علاوه بر این برنامه‌ای نیز برای خانواده‌های تیپ فاطمیون و زینبیون در ماه مبارک خواهیم داشت.

وی از اجرایی شدن طرح افق در ماه‌های پیش رو خبر داد و تصریح کرد: این امامزاده مجری طرح افق در استان است و هدف از این طرح اجتماعی، فرهنگی و قرآنی شناسایی نیازمندان به‌ صورت منطقه‌ای و سپس حل مشکلات آن‌ها با کمک خیرین است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77720

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77720/اجرای-طرح-افق-هدف-شناساسی-حل-مشکلات-نیازمندان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir