کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

4 تيم در نيمه نهايي فوتسال جام رسانه‌ها

خبرگزاری فارس , 25 ارديبهشت 1398 ساعت 19:21

مرحله مقدماتي رقابت‌هاي سال 1398 جام رمضان فوتسال رسانه‌هاي استان قم در صدا و سيما با صعود چهار تيم به مرحله نهايي پايان يافت.


به گزارش قم نیوز بازی‌های جام رمضان فوتسال رسانه‌ها مطابق معمول هر سال به میزبانی صدا و سیمای مرکز قم در زمین چمن مصنوعی این مرکز برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه به شکل دوره‌ای برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت کردند.

 

رقابت 6 تیم در 2 گروه مقدماتی

در این بازی‌ها 6 تیم حضور داشتند و مسابقات گروه نخست با حضور تیم‌های دانشکده صدا و سیما، معاونت سیما و خبرگزاری صدا و سیما به انجام رسید، ضمن اینکه تیم‌های حراست، خبرنگاران ورزشی قم و تاسیسات در گروه دوم با یکدیگر رقابت کردند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود را کسب کنند.

 

صعود سیما و دانشکده از گروه نخست

در شب نخست دیدارهای گروه اول، تیم دانشکده صدا و سیما با نتیجه سه بر یک از سد معاونت سیما عبور کرد، در شب دوم معاونت سیما با نتیجه پنج بر دو خبرگزاری صدا و سیما را برد و در شب سوم تیم خبرگزاری صدا و سیما با نتیجه دو بر صفر از سد دانشکده گذشت تا هر سه تیم این گروه سه امتیازی شوند.

با پایان دیدارهای گروه نخست، تیم معاونت سیما با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت یک به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم دانشکده صدا و سیما با سه امتیاز و تفاضل گل صفر به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی آمد، اما تیم سه امتیازی خبرگزاری صدا و سیما به دلیل تفاضل گل منفی یک از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 

صعود حراست و خبرنگاران ورزشی از گروه دوم

در شب نخست مسابقات گروه دوم، تیم خبرنگاران ورزشی قم با حساب سه بر یک مقابل تاسیسات به پیروزی رسید اما در شب دوم با یک گل به تیم حراست صدا و سیما باخت، ضمن اینکه در شب سوم تیم حراست با نتیجه چهار بر یک تاسیسات را برد تا با دو پیروزی قوی‌ترین تیم این مرحله لقب بگیرد.

با پایان دیدارهای گروه نخست، تیم معاونت سیما با سه امتیاز و تفاضل گل مثبت یک به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم دانشکده صدا و سیما با سه امتیاز و تفاضل گل صفر به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی آمد، اما تیم سه امتیازی خبرگزاری صدا و سیما به دلیل تفاضل گل منفی یک از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

 

برگزاری بازی‌های نیمه نهایی بعد از افطار 28 اردیبهشت

در شرایطی که ابراهیم پازوکی و عباس غلامی دو تن از ورزشی های با سابقه صدا و سیما به عنوان داور در کنار بهروز نیازمند مسؤولیت قضاوت و برگزاری این بازی‌ها را عهده‌دار هستند، دیدارهای مرحله نیمه نهایی برای تعیین دو فینال این دوره در روز شنبه 28 اردیبهشت ماه در چمن مصنوعی صدا و سیمای قم برگزار می‌شود.

در این مرحله روز شنبه از ساعت 22 تیم خبرنگاران ورزشی قم با حضور محمدجعفر عابدی بازیکن اسبق پرسپولیس در کنار عباس زارعی، محمدرضا جایروند، علی عابدی، یاسر بیدگلی، رضا جعفری، محسن امینی و حامد اسماعیلی در تلاش برای صعود به فینال باید با تیم معاونت سیما دیدار کند.

دیگر مسابقه این مرحله را از ساعت 23 تیم‌های دانشکده صدا و سیما و حراست برگزار می‌کنند تا فینالیست‌ها روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه از ساعت 22:30 در حضور مدیر کل صدا و سیما، مدیر کل ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 77726

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77726/4-تيم-نيمه-نهايي-فوتسال-جام-رسانه-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir