کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ترویج بی بند و باری در ایران به صورت گسترده در دستور کار دشمنان قرار گرفته است

خبرگزاری حوزه نیوز , 25 ارديبهشت 1398 ساعت 21:31

دبیرستاد امربه معروف استان قم گفت: دشمن از جنگ نظامی با ایران ناامید شده است ولی با فساد و گسترش بی بند و باری به دنبال تباهی جامعه است.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی امروز در همایش ائمه جماعات مساجد استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با انتقاد از گسترش بی حجابی در جامعه گفت: دشمنان برای ترویج بدحجابی و بی حجابی در کشور به ویژه حرمت شکنی در قم برنامه ریزی کرده اند که در این راستا مساجد و روحانیان وظیفه سنگین دارند.

دبیرستاد امربه معروف استان قم، با انتقاد از بی تفاوتی برخی از مسئولان نسبت به گسترش بی بند و باری در جامعه خاطر نشان ساخت: برخی مسئولان به فکر چاره اندیشی در این زمینه نیستند، نه کار می کنند و نه از کسانی که در این زمینه کاری انجام می دهند، حمایت می کنند.

وی در ادامه گفت: ماه رمضان، ماه قرآن، دعا و ارتباط با خداست و با این همه سمپاشی دشمنان، گرایش مردم به مساجد و برنامه های معنوی از جمله جمع خوانی قرآن و احیای شب های قدر روز به روز در حال افزایش است.

حجت الاسلام آشتیانی ادامه داد: حضور قشرهای مختلف در مساجد در ماه رمضان بیشتر از ماه های دیگر است و باید امامان جماعت بستر لازم برای جذب و استمرار حضور آنها در ماه های دیگر را نیز فراهم کنند؛ همانطور که مساجد در زمان نبی اسلام(ص) مرکز تمام فعالیت های اجتماعی و سیاسی بوده اند باید به این جایگاه ارتقا یابند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمن از جنگ نظامی با ایران ناامید شده است ولی با فساد و گسترش بی بند و باری به دنبال تباهی جامعه است.
 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم، هوشیاری در برابر توطئه دشمنان را ضروری دانست و اظهار داشت: ترویج بی بند و باری در ایران به صورت گسترده در دستور کار دشمنان قرار گرفته است که باید نسبت به این توطئه هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی گفت: اگر افراد با ایمان در جامعه نسبت به گسترش فساد هوشیار نبوده و بی تفاوتی در جامعه حاکم شود، جامعه ضمانت بقا نخواهد داشت.

وی افزود: اگر روحانیت برای دفاع از سلامت جامعه بپا نخیزد، فریاد نزد و تلاش نکند، دشمن در برنامه های خود برای تباهی جامعه موفق خواهد شد.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 77738

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77738/ترویج-بی-بند-باری-ایران-صورت-گسترده-دستور-کار-دشمنان-قرار-گرفته

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir