کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: مسئولان در مدیریت افکار عمومی اثرگذار باشند

خبرگزاری ايرنا , 26 ارديبهشت 1398 ساعت 11:00

استاندار قم گفت: یک مسئول خبره باید با روش های ایجابی و مبتکرانه در مدیریت افکار عمومی اثرگذار و پاسخگوی عملکرد خود باشد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با انتقاد از عقب ماندن برخی مدیران از اخبار و اطلاعات در فضای رسانه ای، افزود: مسئولان باید به قدری در تولید محتوا و اخبار بروز باشند که از اخبار پیرامون خود پیشی گیرند.

وی با بیان ضرورت شفافیت در ارائه اخبار و اطلاعات اظهار کرد: شفافیت امری مهم در ارائه عملکرد توسط مدیران اجرایی است و باید در این راستا به نقش رسانه ها در افکار عمومی جامعه توجه کافی داشته باشند.
وی، تولید محتوای مناسب و کاربردی را لازمه ارتباط قوی و موثر با رسانه ها و تاثیر بر افکار عمومی دانست و ادامه داد: تشکیل شورای اطلاع رسانی استان در جهت سیاست گذاری ارتباطات و نظارت بر تولید محتوا در بین دستگاه های استان نقش بسزایی خواهد داشت.

سرمست با اشاره به حجم اطلاعات و سرعت ارتباطات در دنیای امروز، اظهار کرد: انقلاب ارتباطات انقلابی مستمر است و باید ساختارهای ارتباطی دستگاه ها بطور دائم بروزرسانی شود.
وی، الزام های تشکیل شورای اطلاع رسانی استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در دنیایی که محوریت، گردش و در دسترس بودن اطلاعات و اخبار از معیارهای قدرت جهانی است، نمی توان ضعف رسانه ای مدیران را پذیرفت. 

وی در پایان تصریح کرد: دبیران کمیته های ذیل شورا طی جلساتی ساز و کار پیشنهادی را جهت تصویب در جلسه آتی تدوین نمایند.
در ابتدای این جلسه دبیران کمیته ها و برخی از اعضای شورای اطلاع رسانی استان با استقبال از تشکیل این شورا، به اهمیت برگزاری آن و بیان دیدگاه های خود در حوزه ارتباطات و رسانه پرداختند.

در این جلسه نمایندگانی از بخش های رسانه ای و خبرگزاری های رسمی قم حضور داشتند که نظرهای خود را در مورد ارتباط متقابل و مثمر ثمر با شورای اطلاع رسانی استان ارائه کردند.

انتهای پیام / 113


کد مطلب: 77744

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77744/استاندار-قم-مسئولان-مدیریت-افکار-عمومی-اثرگذار-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir