کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظرفیت تور «حریم حرم» به دلیل استقبال مردم افزایش یافت

خبرگزاری فارس , 26 ارديبهشت 1398 ساعت 12:30

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم از افزایش ظرفیت تور امامزاده‌گردی «حریم حرم» به دلیل استقبال مردم خبر داد.


به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به استقبال پرشور شهروندان از تور «حریم حرم» در 8 بقعه داخل شهر قم اظهار کرد: به دلیل اینکه ظرفیت زمانی و شکل برگزاری تور امامزاده گردی «حریم حرم» ویژه نمازگزاران در ایام ماه مبارک رمضان، محدود است و در همان روز نخست تعداد ثبت‌نام شوندگان از حدنصاب فراتر رفت، ظرفیت این تور افزایش پیدا کرد تا کمتر شرمنده شهروندان عزیز باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما هم در شهر مقدس قم و فضای معنوی حاکم بر آن، چیزی جز این نبود و با توجه به اینکه شهرداری قم تکالیف مختلفی در ارائه خدمات به روزه‌داران در این ایام مبارک و معنوی دارد، با همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه، موفق به افزایش ظرفیت در حد امکان شدیم و 50 دستگاه اتوبوس به 70 دستگاه ارتقا داده شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه از بخش‌های تور «حریم حرم» علاوه بر زیارت امامزادگان سطح شهر قم همراه با پذیرایی افطار، شرکت در مراسم معنوی تفسیر قرآن و درس اخلاق است افزود: برای نخستین بار این برنامه تور، ویژه نمازگزاران و بعد از افطار برنامه‌ریزی‌شده است که البته عموم شهروندان نیز در آن حضور دارند.

مقیمی ضمن عذرخواهی از عموم شهروندانی که امکان حضور در این تور را نیافتند، وعده داد در آینده نزدیک و به‌ویژه در فصل تابستان، مجموعه‌ای از تورهای قم گردی که توسط این سازمان با مشارکت دستگاه‌های مختلف تدارک دیده‌شده اطلاع‌رسانی شود.

وی یادآور شد: شهر قم از اماکن و شاخص‌های ذاتی بسیار خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است و در ایام نوروز 98 نیز شاهد برگزاری تورهای متنوع قم‌گردی، امامزاده گردی، اماکن میراثی و موزه‌ها، تور طبیعت‌گردی و حرم گردی بودیم که امیدواریم با نظر مساعد شهردار بتوانیم با رشد و توسعه این حوزه به رونق اشتغال و ایجاد فرصت‌های مناسب گردشگری مذهبی و ماندگاری زائر در کلان‌شهر قم کمک کنیم.

انتهای پیام/ 113


کد مطلب: 77748

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77748/ظرفیت-تور-حریم-حرم-دلیل-استقبال-مردم-افزایش-یافت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir