کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد قانونی پلیس قم با روزه خواري در انظار عمومی

خبرگزاری فارس , 26 ارديبهشت 1398 ساعت 14:00

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامی استان قم روزه خواري در انظار عمومی را از نظر شرعي حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقيب دانست و از برخورد قانونی پلیس با روزه خواران در استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز پیام کاویانی اظهار کرد: روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نیست، بنابراین پلیس با روزه خواران برخورد قانونی خواهد کرد.

وی خطاب به متصدیان هتل‌ها، رستوران‌های بین راهی، میهمان پذیر‌ها و پایانه‌ها گفت: این اماکن برای مسافران خود می‌توانند با اخذ مجوز از مراجع ذیربط با رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای مربوطه فعالیت کنند و ارائه خدمات توسط سایر مراکز پذیرایی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع بوده و در صورت مشاهده برابر مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: پلیس از رانندگان وسایل نقلیه عمومی و خصوصی انتظار دارد از تظاهر به روزه خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند و با توجه به اینکه در ماه رمضان فضای کشور آکنده از عطر بندگی و معنویت است شهروندان در رعایت عفاف و حجاب، مهربانی و کمک به مستضعفان و دیگر وظایف انسانی اهتمام کنند .

کاویانی تصریح کرد:  فرماندهی انتظامی استان  قم تمام تلاش خود را برای ایجاد تسهیل در امر ترافیک و عبور و مرور و سالم سازی فضای عمومی به کار خواهند بست.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از مردم خواست تا ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده موارد خلاف، از طریق تلفن 110 پلیس را در اجرای قانون یاری دهند.

انتهای پیام/113

 


کد مطلب: 77754

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77754/برخورد-قانونی-پلیس-قم-روزه-خواري-انظار-عمومی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir