کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیرآبادی: چرا برخی مدیران از وضعیت اداره تحت مسئولیت خود اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند

خبرگزاری تسنیم , 26 ارديبهشت 1398 ساعت 14:40

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در جلساتی که با مدیران ارشد استانی برگزار می‌شود مدیران کل در رابطه با وضعیت ادارات تحت مسئولیت خود اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و هر موضوعی را منوط به برآورد می‌کنند اصلاً پذیرفته نیست.


به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معادن استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه تعدادی از رودخانه‌های استان قم هرسال فعال بوده‌اند، اظهار داشت: مسئولان استان تنها به رودخانه‌هایی اشاره می‌کنند که در سال‌های گذشته با خشکی مواجه بوده‌اند و آورده‌ای نداشته‌اند.

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم ساماندهی رودخانه‌های فعال استان قم، افزود: رودخانه روستای امامزاده اسماعیل در سال‌های گذشته معمولاً  فعال بوده است و مردمی هم که در حریم آن قرار دارند از وضعیت این رودخانه اذیت می‌شوند.

وی رودخانه قاهان را هم یکی دیگر از رودخانه‌های نیازمند ساماندهی برشمرد و از نبود یک پل برای عبور و مرور اهالی در سیلاب‌های اخیر انتقاد کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از سرباززدن شرکت آب منطقه‌ای برای ساماندهی این رودخانه‌ها به بهانه نبود اعتبار هم انتقاد و تصریح کرد: از محل درآمد رودخانه‌ها و آورد مصالح پس از سیلاب می‌توان خود رودخانه را ساماندهی کرد و این بهترین فرصت است که از این ظرفیت استفاده شود.
وی افزود: بعضی از رودخانه‌های استان قم این امکان را دارند که حداقل درآمدی برای ساماندهی خود رودخانه‌ها داشته باشند.

امیرآبادی با انتقاد از بی‌اطلاعی برخی از مدیران استان از وضعیت ادارات تحت مسئولیت خود اظهار داشت: اینکه در جلساتی که با مدیران ارشد استانی برگزار می‌شود مدیران کل در رابطه با وضعیت ادارات تحت مسئولیت خود اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و هر موضوعی را منوط به برآورد می‌کنند اصلاً پذیرفته نیست.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی برخی از مسئولان استان را به فرار از مسئولیت متهم کرد و افزود: در این جلسات برخی از مدیران بدون بررسی دقیق‌تر مسائل مطرح‌شده و صرفاً به دلیل فرار از مسئولیت با اجرای طرح مخالفت می‌کنند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77756

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77756/امیرآبادی-چرا-برخی-مدیران-وضعیت-اداره-تحت-مسئولیت-خود-اظهار-بی-اطلاعی-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir