پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 77765
منبع : خبرگزاری تسنیم

ایمن سازی کوه خضر در قم تابستان به اتمام می‌رسد

قم نيوز : رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: با کمک شورای شهر، شهرداری قم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدامات مناسبی برای ایمنی مسیر کوه خضر نبی(ع) انجام‌شده است که موضوع ایمن سازی آن تابستان به اتمام می رسد.
ایمن سازی کوه خضر در قم تابستان به اتمام می‌رسد
ایمن سازی کوه خضر در قم تابستان به اتمام می‌رسد
به گزارش قم نیوز حسن مالکی نژاد اظهار داشت: با کمک شورای شهر، شهرداری قم و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اقدامات مناسبی برای ایمنی مسیر کوه خضر انجام‌شده است.

وی افزود: شهرداری قم در این زمینه به تعهدات خود عمل کرده است و اداره کل اوقاف وامور خیریه باید بودجه بیشتری اختصاص دهد تا مشکلی برای اتمام طرح ایمن سازی کوه خضر نداشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر چند نفر از کوه خضر سقوط کردند و این کوه قطب فرهنگی، ورزشی، تفریحی، مذهبی است ومزار شهدای گمنام در این مکان قرار دارد موضوع ایمن سازی آن در حال انجام است.

مالکی نژاد ادامه داد: از سال گذشته موضوع ایمن سازی کوه خضر نبی(ع) آغاز شد که 50 درصد کار برعهده شهرداری و 50 درصد دیگر نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: پیمانکار شهرداری زیر نظرما است و اوقاف مصالح خود را می‌آورد و قرار شده با پیمانکار مجدد قرار داد بسته شود و اوقاف مصالح خود را برای پیمان کار بیاورد و موضوع ایمن سازی کوه خضر نبی(ع)  تابستان به اتمام می رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: کوه خضر نبی(ع)  کف سازی و عریض و دیوار کشی شده است تاایمن شود، برای زیباسازی این مکان یک طرف آن 3 متر و یک طرف یک متر دیوارکشی شده و نرده نصب و نورپردازی می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbszbz.rhbz0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما