پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : 77770
منبع : خبرگزاری فارس

در حوزه پژوهش به اندازه کافی هزینه نمی‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در زمینه پژوهش به اندازه لازم هزینه نمی‌شود با این وجود این امر سهم‌ سنگینی را در سازمان تبلیغات اسلامی به خود اختصاص داده است.
در حوزه پژوهش به اندازه کافی هزینه نمی‌شود
در حوزه پژوهش به اندازه کافی هزینه نمی‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد قمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده باقر العلوم(ع) که در این مرکز برگزار شد گفت: این گونه نشست‌ها جهت هم افزایی، هم فکری و هم اندیشی برگزار می‌شود.

وی سازمان تبلیغات اسلامی را به لحاظ وظایف یک سازمان وسیع و به لحاظ بودجه بسیار محدود برشمرد و گفت: متاسفانه در زمینه پژوهش به اندازه ای که لازم و واجب است هزینه نمی‌شود با این وجود پژوهش در سبد محصول سازمان تبلیغات اسلامی سهم سنگینی را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در دوره ای که قرار است آرایش جنگی بگیریم و برای مهندسی فرهنگی و زیست بوم فرهنگی تبلیغی جامعه یک اهتمام و همت مضاعفی به خرج دهیم تا اسلام ناب را به دل جوانان و مردم عرضه بکنیم وظایفی بر عهده این پژوهشکده نهاده شده است و با شناختی که از ریاست جدید پژوهشکده دارم‌ امیدوارم این وظیفه با سرعت بیشتری  تحقق پیدا کند.

قمی تصریح کرد: پژوهش امری است که به زمان نیاز دارد و برکات و ثمراتش در طول زمان مشخص می‌شود اما زمان زیادی هم برای از دست دادن نداریم، باید به خاطر داشته باشیم که سازمان تبلیغات اسلامی مهم نیست بلکه جریان فرهنگی تبلیغی برای کشور حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: اینکه پژوهش باید ناظر به تبلیغ باشد حرف تازه ای نیست بلکه حرف‌های مهم تری وجود دارد که به فرموده مقام معظم رهبری همه پژوهش‌های حوزه باید برای تحقق و اقامه سمت و سو پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی‌ در ادامه یادآور شد: همه اجزای سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می‌کنند به قدر بضاعت و وسع، یک اتفاق مهم و مؤثر متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه گام دوم انقلاب را رقم بزنند.

وی افزود: در این بین غیر از این که سازمان تبلیغات تقویت می‌شود حوزه علمیه هم با رشد مضاعفی به جلو حرکت می‌کند و امید است یک‌ گام مؤثر به سمت آن آفاق تمدنی مورد نظر مقام معظم رهبری برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvqnq.23nqqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما