پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 77772
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم(ع):

تببین معارف ناب انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب اولویت اصلی پژوهشکده است

قم نيوز : قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم (ع) گفت: تببیین معارف ناب انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است، اولویت اصلی پژوهشکده تبلیغ و ارتباطات اسلامی باقرالعلوم (ع) می باشد.
تببین معارف ناب انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب اولویت اصلی پژوهشکده است
تببین معارف ناب انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب اولویت اصلی پژوهشکده است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام عباس حیدری پور امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید پژوهشکده تبلیغ و ارتباطات اسلامی باقرالعلوم(ع) اظهارداشت:همگرایی تمام مجموعه‌های سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به هم، تبیین معارف ناب انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت پژوهشکده برای کاربردی شدن نیازهای عینی و انضمامی از جمله نکاتی است که باید مورد توجه جدی همکاران این پژوهشکده باشد.

قائم مقام پژوهشکده باقر العلوم (ع) با اشاره به اینکه در دوران پیشین دغدغه مندی نسبت به تراث روایی، داشتن نوگرایی در عرصه تبلیغ و پژوهش و جذب این افراد پر رنگ بوده است، گفت: در دوران نوین پژوهشکده باید با تمرکز بیشتر بر مأموریت‌ها، تأمین نیازهای سازمان تبلیغات و عینیت گرایی گام بردارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۶۹ کتاب در این مرکز تولید شده است، گفت: پژوهشکده باقرالعلوم(ع) ۱۵ سایت و ۶ نشریه دارد و حجم بالایی از نرم‌افزارهای اندرویدی تولید کرده است.

حجت الاسلام حیدری‌پوربا اشاره به سیاست همگرایی در سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: این پژوهشکده به عنوان پژوهشکده تبلیغ در سال ۶۷ با تشخیص ضرورت تخصص گرایی در عرصه تبلیغ تأسیس شد.

وی ادامه داد: در این سال‌ها شاهد مسئولیت حجت الاسلام شریفی الوند، حجت الاسلام مهدی پور و دکتر حسین قشقایی به عنوان ریاست بودیم و عمده زمان تصدی مجموعه با جناب قشقایی بود که ۱۵ سال عهده‌دار ریاست بودند.

قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم (ع) افزود: ۳ گروه اصلی تولید محتوا، تربیتی- اجتماعی و ارتباطات دینی در این مرکز فعالیت دارند که گروه ارتباطات دینی پشتوانه دو گروه دیگر را به لحاظ دانش فنی به عهده دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8aea.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما