کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله نوری همدانی: گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است

خبرگزاری تسنیم , 28 ارديبهشت 1398 ساعت 23:32

مرجع تقلید شیعیان گفت: گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است، با مدیریت، نظارت و همچنین مصرف صحیح کالاها می‌توان بخشی از مشکلات راحل کرد.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار عده‌ای از گروه‌های تبلیغی استان مازندران اظهار داشت: انقلاب اسلامی تا به امروز از خطرات فراوانی عبور کرده و بدون شک با توکل به خدا و تبعیت از رهبری  و وحدت مردم و خودباوری مسئولان مشکلات  موجود حل می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان، وضعیت فعلی آمریکا و نوکران منطقه‌اش را رو به افول دانست و افزود: امروز تمام قدرت آمریکا به میدان آمده تا ملت ایران را شکست دهد،  ولی با عنایت خداوند این آرزو را به گور خواهد برد.

وی ادامه داد: مشکل دشمن این بوده که ملت کهن و باسابقه و متدین ایران را نشناخته است، دشمن نمی‌داند مردم ما با معنویت پیشرفت کرده است‌.

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: دشمن بداند در رأس این نظام یک رهبر مقتدر و شجاع قرار دارد  که با معنویت، توکل و توسل تا به امروز توانسته تمام نقشه‌های آن‌ها را پیش‌بینی کند و آن‌ها را شکست دهد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه مسئولان  به گوش باشند و از نظرات رهبری انقلاب  تبعیت کنند و این را بفهمند هر جا به نظرات ایشان کم‌توجهی شد، ضرر کرده‌ایم، عنوان کرد:  گره زدن همه مشکلات با تحریم غلط است، با مدیریت، نظارت و همچنین مصرف صحیح کالاها  می‌توان بخشی  از مشکلات راحل کرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 77826

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/77826/آیت-الله-نوری-همدانی-گره-زدن-همه-مشکلات-تحریم-غلط

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir