يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب : 77838
منبع : خبرگزاری فارس

اهتمام روابط عمومی دستگاه‌ها به حفظ حق‌الناس

قم نيوز : مراقبت از حق‌الناس در عرصه رسانه یک وظیفه خطیر بر دوش دست‌اندرکاران این جبهه و در رأس آن روابط عمومی‌ دستگاه‌های مختلف است و در این راستا نباید شهدای رسانه در دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی را فراموش کرد.
اهتمام روابط عمومی دستگاه‌ها به حفظ حق‌الناس
اهتمام روابط عمومی دستگاه‌ها به حفظ حق‌الناس
به گزارش قم نیوز در شرایط امروز کشور نیاز به روابط عمومی پویا، هنرمند و خلاق در سایه امید افزایی به عموم مردم بیش ‌از پیش احساس می‌شود. در همین این راستا تمام اهداف؛ برنامه‌ها و اقدامات در حوزه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان باید، هدف والای حفظ وحدت تمامی ارکان‌های نظام، بیان دستاوردها، ایجاد شفافیت در اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به نقدهای منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مراقبت از حق‌الناس در عرصه رسانه یک وظیفه خطیر بر دوش دست‌اندرکاران این جبهه و در رأس آن روابط عمومی‌ دستگاه‌های مختلف است و در این راستا نباید شهدای رسانه در دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی را فراموش کرد.

در زمان فعلی رشد سریع، بی‌وقفه و انقلاب گونه ارتباطات و پویایی لحظه‌ای انواع رسانه‌ها، لزوم برگزاری آموزش‌های متناسب با شرایط روز را برای ارائه عملکردها، دستاوردها و  شفافیت پاسخگویی در تمام ابعاد اجتناب‌ناپذیر کرده است.

ازاین‌رو ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به تمام همکاران خدوم در حوزه ارتباطات و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی امیدواریم در ادامه شاهد رشد چشمگیر سطح پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مطلوب در شرایط خاص امروز که همانا اطلاع‌رسانی درست، دقیق و عملکردی بوده باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc44qm.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما